Conceperea unui Produs Turistic

Cuprins proiect Cum descarc?

Cuprins
Introducere 4
Capitolul 1. Produsul turistic: denumire, tipologie, caracteristici 6
1.1. Conceptul de produs turistc 6
1.2. Denumirea produsului turistic 7
1.3. Tipologia produsului turistic 7
1.4. Bugetul de productie 8
1.5. Prezentarea caracteristicilor produsului turistic 9
Capitolul 2. Piata tinta a produsului 12
2.1. Conceptul de "piata turistica" 12
2.2. Piata tinta pentru produsul turistic "O saptamana magica in orasul antic" 12
Capitolul 3. Atractiile turistice 14
3.1. Atractiile naturale 14
3.1.1. Asezarea geografica si relieful 14
3.1.2. Clima Atenei 15
3.1.3. Fauna 16
3.1.4. Flora 17
3.2. Atractiile antropice si culturale 17
3.2.1. Istoria orasului 17
3.2.2. Cultura greceasca 18
3.2.3. Teatrul grec 19
3.2.4. Sarbatori si evenimente in Atena 20
3.2.5. Strazile orasului 22
3.2.6. Note de muzeu 23
3.2.7. Obiceiuri si traditii in Atena 24
3.2.7.1. Valsul miresei 24
3.2.7.2. Despre norocul de a te fi nascut femeie 24
3.2.7.3. Spargerea farfuriilor 25
3.2.7.4. Tavli (tablele) 25
3.2.7.5. Kompoloi (siraguri de margele) 26
3.2.7.6. Credinte ciudate 26
3.2.8. Dansurile populare grecesti 26
3.2.9. Bucataria greceasca 27
3.2.10. Catedralele ateniene 28
3.2.11. Alte obiective turistice din Atena 29
3.2.11.1. Acropole din Atena 29
3.2.11.2. Statuia lui Zeus 30
3.2.11.3. Manastirea DAFNI 30
3.2.11.4. Templul Olimp 30
3.2.11.5. Agora 31
3.2.11.6. Forumul roman si Turnul Vanturilor 31
3.2.11.7. Gradinile Nationale 32
3.2.11.8. Stadionul "Olimpic" din Atena 32
3.2.11.9. Universitatea "Atena" 33
3.2.11.10. Stadionul Panathinaiko - panathenaic 33
3.2.11.11. Vechea cladire a Parlamentului 34
3.2.12.12. Piata Omonia 34
3.2.12.13. Sala de expozitii Zappeion 35
3.2.12.14. Keraimekos 35
Capitolul 4. Cazarea 36
4.1. Prezentarea variantei de cazare 36
Capitolul 5. Serviciile de alimentatie 38
5.1. Conceptul "serviciu de alimentatie" 38
5.2. Serviciul de alimentatie in Atena 38
5.3. Lista restaurantelor din Atena 40
Capitolul 6. Transportul 42
Capitolul 7. Animatia 43
7.1. Definitia si conceptul de animatie 43
7.2. Clasificarea activitatii de animatie 43
7.3. Activitatea de animatie in Atena 45
Capitolul 8. Pretul produsului turistic 46
Capitolul 9. Strategia de promovare a produsului turistic ,,O saptamana magica in orasul antic" 48
Capitolul 10. Strategia de comercializare a produsului turistic ,,O saptamana magica in orasul antic" 49
10.1. Etapele comercializarii produsului turistic 49
10.2. Strategia de comercializare a produsului turistic "O saptamana magica in orasul antic" 49
Concluzii 50
Bibliografie 51


Extras din proiect Cum descarc?

Introducere
Calatoriile au constituit inca de la inceputurile umanitatii o preocupare cu multiple scopuri, oamenii manifestand nevoia de deplasare dintr-o zona in alta.
Turismul a aparut inca din antichitate intr-o forma incipienta si nu sistematica si organizata ca astazi, ca o sansa a omenirii de a cunoaste civilizatii trecute sau prezente, tinuturi cu vestigiile lor naturale sau antropice. De-a lungul timpului fenomenul turistic a evoluat sub incidenta urbanizarii, progresului tehnic, societatii de consum.
Turismul a fost si continua sa fie apreciat ca o activitate esentiala a unei natiuni, avand largi implicatii asupra tuturor celorlalte sectoare economice, precum si asupra culturii, educatiei unui popor si a relatiilor sale internationale. Alaturi de celelalte sectoare ale vietii economice si sociale, turismul s-a impus, in special, prin dinamismul sau, prin amploarea rapida pe care a capatat-o si prin interesul considerabil de care se bucura in randul celor mai largi categorii ale populatiei.
Cu deplin temei se poate vorbi astazi de o adevarata industrie a turismului care, in linii mari, cuprinde activitatea intreprinderilor hoteliere si de alimentatie publica, activitatea firmelor care se ocupa de transportul turistic, precum si activitatea tuturor agentiilor si asociatiilor care au ca obiect al activitatii lor, pregatirea, promovarea si realizarea prestatiilor de servicii turistice.
Deoarece turismul este important pentru dezvoltarea unei tari, dar si pentru propria persoana, prin nevoia de cunoastere de noi locuri diferite de locul natal, in care se regasesc diverse obiceiuri, traditii, atractii turistice, etc; care difera de cele ale tarii de resedinta, am decis sa concep un produs turistic in strainatate, avand denumirea "O saptamana magica in orasul Atena". Pentru ca acest produs turistic sa fie foarte bine elaborat si sa cuprinda informatiile necesare unei persoane pentru a calatori, avem nevoie de ajutorul unei agentii de turism, de aceea am apelat la agentia "Adonis Travel" din Targu - Mures.
Aceasta agentie tour - operatoare a fost infiintata in anul 1997 in orasul nostru, insa pe piata turistica din Romania este prezenta din anul 1992 ( la Bucuresti), avand ca misiune furnizarea de servicii turistice de foarte buna calitate. Inca de la infiintare agentia Adonis si-a propus sa ofere servicii si produse optime care sa corespunda exigentelor clientilor. 
Cu un efectiv de 6 angajati, Adonis efectueaza: excursii in tara si strainatate, facilitati pentru turisti, bilete. Prin serviciile pe care le ofera doreste sa intampine nevoile clientilor din Europa de Vest astfel incat sa devina un partener de incredere in colaborarile viitoare. Angajatii au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Bucurandu-se de o reputatie foarte buna in randul clientilor din toata tara, inclusiv din strainatate agentia este sigura ca produsele si serviciile companiei va oferi o satisfactie garantata tuturor care apeleaza la ea. 
Agentia are sediul in Targu - Mures, P-ta Victoriei, nr. 10, persoana care poate fi contactata este Ceusean Ioan (director), la numerele de telefon 0265.260.068 sau 0265.260.511, fax: 0265.260.511, respectiv prin e-mail: office@adonis-travel.com.


Fisiere in arhiva (2):

  • Conceperea unui Produs Turistic.doc
  • Conceperea unui Produs Turistic.ppt

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!