Determinarea Intentiilor de Cumparare cu Ajutorul Chestionarului - Studiu de Caz

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere 1
CAPITOLUL I ACTIVITATILE SPECIFICE STRUCTURILOR DE PRIMIRE TURISTICA
1.1. Capacitatile de cazare in industria hoteliera, continut si clasificare 3
1.2. Functiunile structurilor de primire turistica 8
1.3 Piata serviciilor hoteliere 9
1.4 Activitatea specifica structurilor de primire turistica 19
CAPITOLUL II IMPORTANTA CERCETARILOR DE MARKETING
2.1 Domeniile cercetarii de marketing in turism 27
2.2 Cercetarea intentiilor de cumparare cu ajutorul chestionarului 31
2.2.1 Chestionarul 31
2.2.2 Tipuri de intrebari 34
2.2.3 Calitatea intrebarilor 38
2.3 Stabilirea dimensiunilor esantionului si alegerea metodei de esantionare 41
CAPITOLUL III STUDIEREA CERERII TURISTICE. STUDIU DE CAZ: HOTEL "EDMOND" EFORIE SUD
3.1. Mediul de marketing 44
3.2 Oferta hoteliera 47
3.2.1 Servicii hoteliere oferite 53
3.2.2 Analiza de marketing 57
3.3 Piata specifica activitatilor de hotel 58
3.4 Situatia economico financiara a unitatii hoteliere 64
3.5 Analiza SWOT 67
CAPITOLUL IV DETERMINAREA INTENTIILOR DE CUMPARARE A SERVICIILOR TURISTICE. STUDIU DE CAZ: HOTEL EDMOND EFORIE SUD
4.1 Metodologia cercetarii 70
4.2 Stabilirea dimensiunilor esantionului si alegerea metodei de esantionare 72
4.3 Stabilirea perioadei de desfasurare a cererii 74
4.4 Interpretarea rezultatelor chestionarului 75
4.5 Propuneri de imbunatatire a rezultatelor cercetarii 83
Concluzii 103
Bibliografie 105
ANEXE 107


Extras din proiect Cum descarc?

INTRODUCERE
Ca un domeniu relativ nou de cercetare, turismul prezinta o complexitate in continua crestere, in plan economic sintetizand rezultatele unui mare numar de activitati, iar in plan psiho-social constituindu-se ca modalitate superioara de organizare a timpului liber, in care se recupereaza energiile cheltuite in procesul muncii de orice fel, dar are loc, in mod intrinsec, si dezvoltarea personalitatii umane, sporirea capacitatii sale creative. 
Acest domeniu - turismul - antreneaza un circuit greu de masurat de valori si valori de intrebuintare, valorifica superior patrimoniul natural si antropic al unei tari, imbogatindu-le continuu, satisfacand multiple motivatii umane.
Ca fenomen continuu, turismul s-a nascut dintr-o necesitate si a capatat amploare pe masura ce mijloacele de transport au evoluat, consumul de energie psihica si nervoasa a crescut, iar mediul urban la indepartat pe om din mijlocul naturii, singura in stare sa-l purifice si sa-i redea fortele cheltuite.
Astfel, turismul, a reusit sa se impuna rapid in viata sociala si economica din a doua jumatate a secolului nostru printr-o dezvoltare spectaculoasa.
Economia de piata, impune agentilor economici schimbarea mecanismului de elaborare a produsului turistic, mai precis determinarea cu exactitate a cererii reale de vacante, apoi pe baza analizelor privind capacitatea de absorbtie a pietei sa intreprinda masuri organizatorice necesare in vederea conceperii si comercializarii produsului turistic. Aceasta justifica implementarea conceptului de marketing in turism.
Aplicarea marketingului confera unitatilor economice urmatoarele trasaturi: ,,receptivitate fata de cerintele societatii, ale pietei; cunoasterea riguroasa si chiar anticiparea acestor cerinte; o inalta flexibilitate, respectiv capacitate de adaptare a activitatii la cerintele de consum; inventivitate, sprit creator, preocupari permanente pentru innoire si modernizare; viziune larga, unitara asupra ansamblului de activitati care alcatuiesc ciclul economic al bunurilor si serviciilor, eficienta maxima, ca urmare a orientarii efective a activitatii catre neviole de consum, catre cerintele pietei". 
Pe plan social, turismul asigura accesul oamenilor la tezaurul de civilizatie si frumusete al societatii, faciliteaza schimbul de opinii, idei, ganduri, contribuind in mod egal la formarea intelectuala a indivizilor si la formarea relatiilor interstatale.
Pe plan economic, turismul se dovedeste a fi un factor a progresului economic, cu largi si pozitive implicatii asupra dezvoltarii intregii societati. Astfel prin faptul ca actioneaza in directia introducerii in circuitul economic (intern si international) a resurselor turistice, a patrimoniului cultural-istoric, de mare atractie, si a unora din realizarile contemporane in domeniile constructiilor si artei, turismul se constituie intr-un factor dinamizator al sistemului economic si social, intr-un mijloc de diversificare a structurilor economice, intr-un factor de optimizare a structurii economiei locale.
Turismul, din punct de vedere economic, este un consumator de bunuri si beneficiar de servicii. Din mijloacele financiare realizate prin acest consum, o parte revin factorilor generatori directi din economia turistica, ca venituri, o alta parte intra in bugetul statului sub forma impozitelor si taxelor, iar o a treia parte este transmisa diverselor ramuri ale economiei pentru prestatiile anterioare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Determinarea Intentiilor de Cumparare cu Ajutorul Chestionarului - Studiu de Caz.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!