Extras din proiect
I. istoria si evolutia grupului
Istoria grupului hotelier Hilton a început în anul 1919 prin achiziţionarea
de către Conrad Hilton a primului său hotel, "The Mobley", în Cisco, Texas.
Primul hotel pe care l-a construit şi care avea să-i poarte numele a fost
Hilton din Dallas, inaugurat în august, 1925.
În 1943, Hilton devine primul lanţ hotelier american prezent pe ambele
coaste, odată cu achiziţionarea a două hoteluri din New York City: Roosvelt
Hotel şi Plaza.
Hilton Hotel Corporation ia fiinţă în 1946, iar Conrad Hilton ocupă
poziţia de preşedinte şi acţiunile grupului Hilton încep să fie tranzacţionate
la Bursa din New York.
Compania se extinde apoi în afacerile cu cărţi de credit, închirieri de
maşini şi alte servicii turistice.
Trei ani mai târziu, după inaugurarea hotelului Caribe Hilton, din San Juan
Porto Rico, Hilton devine primul lanţ internaţional de hoteluri din lume.
În 1951, Hilton avea să facă din nou primul pas în industria hotelieră
instalând televizoare în toate camerele sale.
În anul 1964 însă lanţul Hilton s-a divizat amiabil în două entităţi,
familia Hilton a păstrat exploatarea mărcii în America şi a cedat drepturile
de a utiliza brand-ul Hilton pentru restul lumii. Ulterior, hotelurile Hilton
din afara SUA au fost preluate în 1987 de lanţul britanic Ladbrokes.
Botezat iniţial Ladbroke Group, noul ansamblu a preluat numele
Hilton International în luna mai 1999.
În prezent, Hilton Worldwide deţine 3.530 de hoteluri în 81 de ţări, ocupând locul 6 în top 50 grupuri hoteliere după numărul de hoteluri, având un total de 585.060 de camere si 10 branduri active, după cum urmează:
The Waldorf Astoria (Luxury)
Conrad (Luxury)
Hilton (Full Service)
Doubletree (Full Service)
Embassy Suites (Full Service)
Hilton Garden Inn (Focused Service)
Hampton Inn & Suites (Focused Service)
Homewood Suites by Hilton (Focused Service)
Home2 Suites by Hilton (Focused Service)
Hilton Grand Vacations (Timeshare)
După 90 de ani de la fondarea grupului, angajarea grupului Hilton în crearea unor experienţe excepţionale pentru client
rămâne neschimbată.
Cei peste 130.100 de membri ai echipei de angajaţi continuă să asigure cea mai înaltă calitate a serviciilor prestate
clienţilor din lumea întreagă.
Viziunea grupului Hilton Worldwide este de a răspândi în întreaga lume căldura şi lumina ospitalităţii.
Misiunea companiei este reprezentată de dorinţa ca Hilton să devină cel mai important grup hotelier, respectiv prima
opţiune a turiştilor, a membrilor echipei cât şi a managerilor.
Valorile grupului Hilton sunt:
Hospitality – Ospitalitate – Grupul este pasionat de a oferi experienţe de neuitat clientelei sale.
Integrity – Integritate – Grupul acţionează întotdeauna corect.
Leadership – Conducere – Grupul este leader în industria hotelieră şi în comunităţile sale.
Teamwork – Munca în echipă – Grupul este o echipă unită în tot ceea ce face.
Ownership – Grupul este stăpânul acţiunilor şi deciziilor sale.
Now – Acum – Grupul acţionează prompt şi disciplinat.
Conținut arhivă zip
- Hilton Worldwide.ppt