Hilton Worldwide

Extras din proiect Cum descarc?

I. istoria si evolutia grupului
Istoria grupului hotelier Hilton a inceput in anul 1919 prin achizitionarea 
de catre Conrad Hilton a primului sau hotel, "The Mobley", in Cisco, Texas. 
Primul hotel pe care l-a construit si care avea sa-i poarte numele a fost
Hilton din Dallas, inaugurat in august, 1925.
In 1943, Hilton devine primul lant hotelier american prezent pe ambele 
coaste, odata cu achizitionarea a doua hoteluri din New York City: Roosvelt 
Hotel si Plaza.
Hilton Hotel Corporation ia fiinta in 1946, iar Conrad Hilton ocupa 
pozitia de presedinte si actiunile grupului Hilton incep sa fie tranzactionate 
la Bursa din New York.
Compania se extinde apoi in afacerile cu carti de credit, inchirieri de 
masini si alte servicii turistice. 
Trei ani mai tarziu, dupa inaugurarea hotelului Caribe Hilton, din San Juan
Porto Rico, Hilton devine primul lant international de hoteluri din lume. 
In 1951, Hilton avea sa faca din nou primul pas in industria hoteliera 
instaland televizoare in toate camerele sale.
In anul 1964 insa lantul Hilton s-a divizat amiabil in doua entitati, 
familia Hilton a pastrat exploatarea marcii in America si a cedat drepturile 
de a utiliza brand-ul Hilton pentru restul lumii. Ulterior, hotelurile Hilton 
din afara SUA au fost preluate in 1987 de lantul britanic Ladbrokes. 
Botezat initial Ladbroke Group, noul ansamblu a preluat numele 
Hilton International in luna mai 1999.
In prezent, Hilton Worldwide detine 3.530 de hoteluri in 81 de tari, ocupand locul 6 in top 50 grupuri hoteliere dupa numarul de hoteluri, avand un total de 585.060 de camere si 10 branduri active, dupa cum urmeaza:
The Waldorf Astoria (Luxury)
Conrad (Luxury)
Hilton (Full Service)
Doubletree (Full Service)
Embassy Suites (Full Service)
Hilton Garden Inn (Focused Service)
Hampton Inn & Suites (Focused Service)
Homewood Suites by Hilton (Focused Service)
Home2 Suites by Hilton (Focused Service)
Hilton Grand Vacations (Timeshare)
Dupa 90 de ani de la fondarea grupului, angajarea grupului Hilton in crearea unor experiente exceptionale pentru client 
ramane neschimbata.
Cei peste 130.100 de membri ai echipei de angajati continua sa asigure cea mai inalta calitate a serviciilor prestate 
clientilor din lumea intreaga.
Viziunea grupului Hilton Worldwide este de a raspandi in intreaga lume caldura si lumina ospitalitatii. 
Misiunea companiei este reprezentata de dorinta ca Hilton sa devina cel mai important grup hotelier, respectiv prima 
optiune a turistilor, a membrilor echipei cat si a managerilor.
Valorile grupului Hilton sunt:
Hospitality - Ospitalitate - Grupul este pasionat de a oferi experiente de neuitat clientelei sale.
Integrity - Integritate - Grupul actioneaza intotdeauna corect.
Leadership - Conducere - Grupul este leader in industria hoteliera si in comunitatile sale.
Teamwork - Munca in echipa - Grupul este o echipa unita in tot ceea ce face.
Ownership - Grupul este stapanul actiunilor si deciziilor sale.
Now - Acum - Grupul actioneaza prompt si disciplinat.


Fisiere in arhiva (1):

  • Hilton Worldwide.ppt

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!