Impactul brandului Golden Tulip Ana Tower asupra Sibiului

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 18 în total
Mărime: 8.21MB (arhivat)
Publicat de: Maria D.
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

Hotelului Golden Tulip Ana Tower Sibiu

Hotelul Golden Tulip Ana Tower Sibiu este aplasat in vecinatatea centrului istoric, la doar câteva minute distanță de centrul istoric al orașului. Hotelul de patru stele Golden Tulip Ana Tower Sibiu este membru al unui grup hotelier din care fac parte și hotelurile Ana Sibiu și Golden Tulip Ana Dome din Cluj-Napoca.

Lantul hotelier Golden Tulip Hotels cuprinde:

Royal Tulip Luxury Hotels- 5*****

Golden Tulip- 4****

Tulip Inn- 3***

Kyriad Prestige Hotel- 2**

Premiere Classe- 1*.

Golden Tulip Ana Tower Sibiu

81 de spații de cazare;

restaurant panoramic- 585 Fusion;

două sali de conferință;

centru de busines ;

bar- Atmosphere Bar;

centru de fitness și wellness.

81 de spații de cazare:

- 26 camere single

- 23 camere matrimoniale

- 23 camere twin

- 7 garsoniere

- 2 apartamente.

Meeting & Wellness

Sălile de conferință “Goga” și “Cioran”: capacitate maxima 122 de persoane. Se pot oricând organiza conferințe și evenimente corporate într-una din cele două săli de conferință complet echipate.

GOLDEN GYM - Welness Center: jacuzzi, hamam, sauna, solar, masaj.

Conținut arhivă zip

  • Impactul brandului Golden Tulip Ana Tower asupra Sibiului.ppt

Te-ar putea interesa și

Alimentația Publică în Contextul Modernizării Economiilor Contemporane

INTRODUCERE Prezenta lucrare îşi propune abordarea aspectelor teoretice legate de turism, destinaţie turistică, managementul, marketingul atât ale...

Ai nevoie de altceva?