Înființarea agenției de turism - As Tour

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 27 în total
Cuvinte : 8183
Mărime: 2.48MB (arhivat)
Publicat de: Monica M.
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

INTRODUCERE

Turismul inclus relativ recent printre necesităţile de consum ale omului modern, cuantificat ca indicator al calităţii vieţii, îşi merită pe deplin importanţa pe care i-o acordă oamenii de cultură din toate domeniile cunoaşterii. Infinitatea de independenţe din economia mondială, precum şi tehnica actuală care, comprimând spaţial şi timpul, apropie civilizaţiile şi popoarele, creează turismului o funcţie mult mai complexă decât cea amintită şi anume pe cea de mijlocitor al accesului întregii omeniri la tezaurul de civilizaţie şi frumuseţe al umanităţii .

Apariţia şi dezvoltarea turismului este o consecinţă firească a progresului omului în domeniile economic, social şi cultural , care a condus la creşterea nivelului său de trai şi de civilizaţie, inclusiv a timpului disponibil. În calatoria pe care o intreprinde, turistul cumpară o serie de servicii şi produse, care de cele mai multe ori difera de cele pe care le consuma de obicei în viaţa cotidiană.

Datorită dezvoltarii circulaţiei turistice, în urma sporirii cererii pentru vacanţe spre diferite destinaţii şi pentru diferite forme de turism, în ţările primitoare de turisti au apărut unităţii prestatoare de servicii, care constituie o adevarată industrie turistică.

Multe din ţările lumii privesc în prezent turismul ca un element important al strategiilor lor de dezvoltare. În literatura de specialitate, cele mai multe studii pun accent pe beneficii derivate din turism. Acestea constau în crearea de venit naţional, aportul valutar la balanţa de plăţi, dezvoltarea pieţei muncii, utilizarea pe plan local a disponibilului forţelor de muncă, dezvoltarea anumitor zone din ţară.

În România cadrul juridic al agenţiilor de turism se bazează pe reglementările privind acordarea licenţelor şi brevetelor de turism, prevăzut în O.G. 634 şi în ordinul ministerului nr. 92/1996, precum şi în ordinul nr. 185/1993 privind constituirea garanţiei financiare (cu modificările ulterioare).

Agenţiile de turism contribuie direct la sistemul de livrare al serviciilor prestate de către deţinătorii de baze materiale sau care livrează serviciile de suport, fără de care nu ar fi posibilă materializarea consumului turistic.

Dezvoltarea cadru a produsului turistic al României urmăreşte trei direcţii principale: Realizarea unui produs turistic nou, de nivel internaţional, bazat pe valori turistice culturale şi naturale, cu precădere în zonele montane; Modernizarea produsului turistic al staţiunilor de pe litoral şi al staţiunilor balneare; Dezvoltarea ofertei turistice interne în concordantă cu specificul local şi regional.

Cu prioritate se are în vedere îmbunătăţirea şi consolidarea produsului turistic în zonele care sunt cele mai cunoscute turiştilor străini şi români şi unde există, în general facilităţi turistice şi infrastructura.

Am ales aceasta temã pentru lucrarea de licenţã, deoarece în turism informaţia are un rol, foarte important, de fapt informaţia a fost descrisă ca fiind “sângele” unei industrii, fără care un sector nu poate funcţiona . Turiştii au nevoie de informaţie înainte de a pleca în călătorie pentru a-i ajuta să planifice şi să aleagă între opţiuni, şi de asemenea se observă creşterea nevoii de informaţie în timpul călătoriei ca o tendinţă spre creşterea călătoriilor independente. Aceasta cere de asemenea informaţii reflectând surse subtile: vacanţa anuală şi chiar week-end-ul sunt asociate mai mult cu un risc mare din punct de vedere financiar şi emoţional.

Lucrarea mea de absolvire este structuratã în trei capitole: capitolul unu cuprinde informaţii teoretice privind infiintarea unei agentii de turism, acte necesare; capitolul doi cuprinde descrierea afacerii AS Tour iar capitolul trei cuprinde strategia de marketing a agentiei AS Tour.

Capitolul I – Infiinţarea agenţiei de turism, parte teortică

Este considerata agentie de turism orice unitate specializata care organizeaza, ofera si vinde pachete de servicii turistice sau componente ale acestora. Cu alte cuvinte, agentiile de turism se obliga, în scop lucrativ, sa procure calatorilor titluri de transport si servicii turistice (cazare, masa, agrement) pentru efectuarea voiajului sau sejurului. Statul nu se limiteaza sa garanteze competenta si solvabilitatea agentiilor printr-o reglementare speciala (licenta sau/si garantii). El urmareste ca agentiile licentiate (acreditate) sa faca fata concurentei neloiale din partea altor organizatori de voiaje (îndeosebi asociatii de turism).

În acelasi timp, agentia de turism este o societate comerciala specializata pentru vânzarea produselor turistice . Asa cum, de exemplu, pentru a putea functiona cabinetele medicale private sau de stat sau cele notariale trebuie sa îndeplineasca, pe de o parte, cerintele Legii nr.31 privind societatile comerciale si, pe de alta parte, sa fie autorizate si acreditate de ministerele de specialitate (respectiv Ministerul Sanatatii si Ministerul Justitiei), si în cazul agentiilor de turism Autoritatea Nationala pentru Turism acorda la cerere licenta de functionare pentru agentie si brevet de turism pentru conducatorul si personalul sau de specialitate.

Preview document

Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 1
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 2
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 3
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 4
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 5
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 6
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 7
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 8
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 9
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 10
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 11
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 12
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 13
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 14
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 15
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 16
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 17
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 18
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 19
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 20
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 21
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 22
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 23
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 24
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 25
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 26
Înființarea agenției de turism - As Tour - Pagina 27

Conținut arhivă zip

  • Infiintarea Agentiei de Turism - As Tour.doc

Alții au mai descărcat și

Plan de afaceri - agenție de turism Miracle SRL

1. Introducerea pe piata a agentiei de turism Turismul , ca fenomen economic si social, a cunoscut dezvoltari spectaculoase , explozive in cea...

Plan de afaceri - agenție de turism

Capitolul 1 Agenţia de turism – tipologie şi rol în dezvoltarea turismului Etimologic, cuvântul ,,turism” provine din termenul englez ,,tour”...

Managementul turismului - înființarea unei agenții de turism

CAP.I AGENŢIA DE TURISM Prezentare generală “Merrit tour” este o agentie de turism tour-operatoare care are ca principal obiect de activitate...

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Hotelurile Hilton

Hilton Hhonors Worldwide : Razboiul loialitatii Hotelurile Hilton privesc cele mai frecvente programe ale oaspetilor ca cel mai important...

Te-ar putea interesa și

Operațiunile Tehnice și Organizarea Agenției de Turism

INTRODUCERE Dezvoltarea turismului implică asigurarea unei game largi de servicii şi facilităţi care sunt furnizate, direct sau indirect, de o...

Securitatea și Protecția Turiștilor în Calitate de Consumatori

Turismul organizat a apărut odată cu afirmarea turismului ca fenomen de masă. Tour-operatorii şi agenţiile de turism oferă o gamă largă de...

Agenția de turism Christian Tour

Capitolul 1. Fisa de prezentare a agentiei Christian Tour 1.1Amplasare Bd. Nicolae Balcescu , nr. 30, sector 1, Bucuresti Program : luni -...

Viitorul Turismului

Introducere Pe plan mondial si national, turismul este considerat in prezent ca un sector al activitatii economice, sector cu o sfera de...

Relațiile publice - componentă a promovării cu referire la agenția de turism Inter-Tour Bacău

Introducere Domeniul relaţiilor publice a beneficiat, mai ales în ultimele decenii, de o explozie a titlurilor. Piaţa cărţilor de relaţii publice...

Înființarea unei agenții de turism

Captolul I - Constituirea agenţiei de turism • Brevetarea- Brevet de Turism • Licenţierea - Licenţa de Turism • Fişa de prezentare a agenţiei...

Mixul de Marketing al unei Firme de Transport - Dacos

Generalitati Conceptul de mix de marketing a fost introdus ca termen în anii ‘50 şi i-a fost sugerat autorului său, Neil Borden, de un articol de...

Înființarea unei agenții de turism - International Welcome Tour

1. Numele agentiei Numele de International WelCome TOUR se doreste a fi un element de atractie a clientilor, carora li se sugereaza faptul ca sunt...

Ai nevoie de altceva?