Laleaua Aurie

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere 2
Capitolul 1.
CONSIDERATII METODOLOGICO-TEORETICE PRIVIND ANALIZA DIAGNOSTIC 5
1.1 Continutul analizei diagnostic 5
1.2 Tehnici si instrumente ale analizei diagnostice 8
1.3 Avantajele analizei diagnostice 10
Capitolul 2.
PIATA LANTURILOR HOTELIERE DIN ROMANIA 11
2.1 Prezentarea generala a grupului GOLDEN TULIP HOSPITALITY GROUP 12
2.2 Golden Tulip  parteneriat strategic cu Romania 16
2.3 Lansarea lantului Golden Tulip Hotels Inns & Resorts in Romania cu produsele Golden Tulip Bucharest, Tulip Inn City, Golden Tulip Sky Gate, Golden Tulip Times 20
Capitolul 3.
PREZENTAREA ACTIVITATII GOLDEN TULIP IN ROMANIA 25
3.1. Scurt Istoric 25
3.2. Analiza produsului hotelier 27
3.3 Analiza pietei Golden Tulip Hotels,Inns & Resorts in Romania 37
3.3.1 Politica de marketing 37
3.3.2. Concurenta 40
3.3.3 Clientela 44
3.4 Analiza circulatiei turistice 47
Capitolul 4.
ANALIZA DIAGNOSTIC A ACTIVITATII LANTULUI GOLDEN TULIP IN ROMANIA 51
4.1 Analiza diagnosticului tehnic 52
4.1.1 Incadrarea la o categorie de clasificare 52
4.1.2 Obiectivele diagnosticului tehnic 58
4.2 Analiza diagnosticul Juridic si Social 59
4.2.1 Diagnosticul Juridic 59
4.2.2 Diagnosticul Social 62
4.3 Analiza diagnosticului Economic-Finanicar 67
4.3.1 Analiza investitiilor 68
4.3.2 Analiza situatiei financiare 69 
4.3.3 Evolutia productivitatii muncii 76
4.3.4 Ratele rentabilitatii 77
Capitolul 5.
PERSPECTIVA DEZVOLTARII GOLDEN TULIP IN ROMANIA 81
5.1 Prognoze de dezvoltare 81
5.2 Analiza SWOT in perspectiva dezvoltarii lantului Golden Tulip in Romania 82
5.3 Propuneri de dezvoltare a hotelurilor Golden Tulip din Romania 84
Concluzii 86
BIBLIOGRAFIE 88


Extras din proiect Cum descarc?

Introducere
Cea mai complexa industrie din lume care reflecta intreaga societate, turismul, dobandeste valente majore in promovarea si eficientizarea economiilor nationale, prin contributii importante la crearea PIB, cresterea volumului exporturilor, ocuparea fortei de munca, imbunatatirea realtiilor dintre tari. Turismul impulsioneaza dezvoltarea economiilor nationale in conditii de competitivitate din ce in ce mai ridicata, atat pe plan regional cat si plan mondial.
Cresterea concurentei pe piata mondiala a turismului, accentuarea caracterului de piata a cumparatorului, au determinat din partea ofertantilor si producatorilor de turism o reactie de adaptare, concretizata prin marirea efortului de particularizare a ofertei, cresterea atractivitatii sale si influentarea printr-o politica de marketing agresiva a dimensiunii si chiar a calitatii cererii turstice. Toate aceste adaptari au presupus eforturi financiare sporite, ceea ce a impus cresterea dimensiunii firmelor ofertante prin regrupare sau chiar integrare.
Indiferent de tipul unitatilor de cazare si alimentatie, trebuie de retinut faptul ca aceasta actioneaza pe piata turstica ca un ansamblu industrie a ospitalitatii. 
Dupa 15 ani, timp in care potentialul turistic atat a Romaniei ca tara cat si a Bucurestiului ca capitala a evoluat in directii diferite asistam astazi la o prognoza a analistilor care susitin ca industria hoteliera are cei mai mari indici de crestere din Europa.
Pentru economia nationala, turismul poate fi un generator de crestere si in alte ramuri economice, prin producerea si consumul unei largi varietati de produse si servicii ce se pot realiza in tara pentru industria ospitalitatii.
Principalii investitori hotelieri au asteptari mari in ceea ce priveste Europa de Est, definindu-si optiunea clara de a pastra si a obtine maximum de rezultate din investitiile existente. Cel putin o treime din acesti proprietari intentioneaza sa cumpere noi hoteluri in zona est-europeana in viitorul apropiat.Totodata, mai putin de 15% din investitorii straini par interesati sa-si vanda proprietatile din Europa, astfel de decizii vizand mai ales Germania si Spania.
Pornind de la aceste premise, in 2007 si in anii urmatori, destinatiile est-europene au sansa sa urce in topul preferintelor investitorilor, surclasand tarile vestice, cu perspective optimiste de a-si dezvolta un portofoliu mai amplu de noi investitii hoteliere.
Capitolul 1
CONSIDERATII METODOLOGICO -TEORETICE PRIVIND ANALIZA
DIAGNOSTIC
In activitatea oricarei firme, analiza diagnostic joaca un rol esential in definirea strategiilor sale, in sesizarea si folosirea oportunitatilor de dezvoltare, constituind practic suportul realizarii obiectivelor de crestere economica, de profitabilitate sau doar de supravietuire. 
De aceea, o analiza diagnostic globala a firmei nu trebuie sa excluda pe langa abordarea si evaluarea potentialului intern si a factorilor de influenta specifici acestuia, luarea in calcul a factorilor externi firmei si diagnosticarea pozitiei acesteia in mediul concurential in care actioneaza. In opinia lui Phillip Kotler, mediul firmei, pe care acesta il numeste global poate fi definit ca fiind ansamblul factorilor si fortelor externe intreprinderii care sunt in masura sa-i afecteze acesteia maniera de dezvoltare. 
O analiza corecta si bine definita trebuie sa poata sa evidentieze punctele slabe si punctele forte ale unei organizatii, precum si a oportunitatilor si pericolelor existente in mediul sau extern, creandu-se astfel un instrument clasic de diagnoza strategica. 
Analiza diagnostic a unie firme are drept obiectiv stabilirea gradului de compatibilitate intre urmatoarele trei elemente: potentialul si resursele interne ale firmei, oportunitatile si pericolele prezente in mediul extern in care firma actioneaza si in sfarsit sistemul de gestionare economico-financiar a firmei.
1.1 CONTINUTUL ANALIZEI DIAGNOSTIC
Diagnosticul este o analiza complexa cu privire la functionarea intreprinderii, urmareste descrierea modului de functionare si stabilirea tendintelor de evolutie ale activitatii acesteia tinand cont de mediul dinamic in care aceasta isi desfasoara activitatea. Pe aceasta cale sunt puse in evidenta punctele tari si punctele forte.
Principalele faze ale realizarii unui diagnostic sunt :
" pregatirea diagnosticului
" analiza documentelor si informatiilor
" elaborarea concluziilor diagnosticului
In analiza diagnostic a intreprinderii hoteliere pot fi identificate patru categorii de interes :
Diagnosticul comercial
Diagnosticul tehnic
Diagnosticul juridic si social
Diagnosticul de gestiune, contabil si financiar


Fisiere in arhiva (1):

  • Laleaua Aurie.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!