Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 35 în total
Cuvinte : 5624
Mărime: 11.37MB (arhivat)
Publicat de: Vlad F.
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Dr.ing. Filip Natalia

Cuprins

  1. Plan de afaceri
  2. Cap I. Descrierea generală a afacerii Pag.3
  3. Cap II. Fezabilitatea produsului Pag.7
  4. Cap III. Fezabilitatea tehnică Pag.11
  5. Cap IV. Evaluarea financiară Pag.24
  6. Anexe

Extras din proiect

PLAN DE AFACERI

S.C COMPLEX HOTELIER ALPIN S.R.L

Director: Militaru Florian Vladut ;

Director adjunct: Mihaila Octavian Dumitru ;

Director financiar : Mucilianu Ciprian ;

Director comercial: Mezei Emanuel ;

Consilier relatii publice : Mihaly Szilard

CAP. I: DESCRIEREA GENERALĂ A AFACERII

Crearea unei unități hoteliere este un lucru destul de dificil, deoarece necesită timp, un departament de marketing serios și personal competent.

Factorii de succes ai acestei afaceri constau în:

- calitatea serviciilor ;

- prețurile de vânzare a serviciilor ;

- promovarea numelui și activității firmei;

- gradul de fidelizare al clienților.

Descrierea societății: SC COMPLEX HOTELIER ALPIN S.R.L iși propune să asigure clienților săi o cazare cât mai confortabilă, servicii de cea mai bună calitate asigurate de un personal calificat și un mod de a petrece timpul cît mai relaxant și distractiv. Printre serviciile oferite amintim:

- accesul la piscini încălzite și acoperite;

- bucătării tradiționale și internaționale;

- Sali de forță și fitness;

- parcuri de joacă pentru copii;

- băi termale;

- terenuri de tenis;

- sali pentru conferințe;

- biblioteci cu acces la internet.

Localizarea: SC. Complex Hotelier ALPIN S.R.L este situat in stațiunea Mamaia, județul Constanta. S-a ales locația respectivă deoarece litoralul este un loc unde majortiatea dintre noi, macar o data pe an, ne putem lua un concediu, sa ne relaxam si sa ne simtim bine.

Forma juridică: SC Complex Hotelier ALPIN se va constitui sub formă de SRL, având un capital social de 200 milioane RON. Acesta va fi constituit astfel:

- Clădiri 100 milioane RON

- Mobilier, mijloace fixe 50 milioane RON

- Disponibilități bănesti 50 milioane RON

Acesta va fi vărsat integral, în momentul constituirii societății de către cei 4 asociați, ei având părți sociale aproximativ egale.

Capitalul social a fost vărsat integral, precum am menționat, mai sus, la banca BCR, în data de 15 mai 2020, filiala Bucuresti. Se înregistrează la Registrul Comerțului din cadrul județului Constanta , localitatea Mamaia.

Deciziile unui manager sunt concretizate în 3 direcții:

1. expansiunea

2. rentabilitatea

3. autonomia

SC Complex Hotelier ALPIN S.R.L pune accentul în primul rând pe rentabilitate și pe autonomie. Expansiunea societății este relativ dificil de realizat deoarece, având în vedere obiectul său de activitate, este oarecum greu să se achizitioneze o alta unitate hotelieră, în cazul în care se efectuează o expansiune pe orizontală.

În cazul expansiunii pe verticală lucrurile sunt similare deoarece modernizarea unei unități hoteliere este foarte greu de realizat și este foarte costisitoare. Totuși expansiunea nu este imposibil de realizat și acesta este direcția spre care se va îndrepta societatea pe termen lung.

Expansiunea SC. Complex Hotelier ALPIN SRL se va face astfel: se va achiziționa câte o unitate hotelierâ în fiecare dintre urmatoarele stațiuni din România:

- Mamaia(jud Constanta),

- Vama Veche(jud Constanta),

- Euforie Nord(jud Constanta),

- Euforie Sud( jud Constanta),

- Brasov(Poiana Brasov),

- Bucuresti( sect 2),

- Timisoara( jud Timisoara).

Nivelul maxim pe care îl va atinge SC. Complex Hotelier ALPIN SRL., unde se va opri expansiunea, este când aceasta va avea o cotă de piață de aproximativ 60% pe plan local. Cota stabilită la nivel local este oarecum greu de atins deoarece concurența este mare. Se va ajunge la cota de piața amintită peste aproximativ 5 ani când societatea va deține 20 unitati hoteliere.

Când se va ajunge la caracteristicile menționate se va trece la strategia descentralizării coordonate. Astfel fiecare unitate hotelieră va fi responsabilă pentru propria activitate, va avea propriile metode de marketing însă se vor subordona firmei „mamă”.

Statisticile indică o polarizare a populației. 10 % au o situație financiară foarte bună iar restul dispun de o situație financiară normală. Ceea ce este foarte important este faptul că acei 10 % au o putere financiară egală cu restul de 90 %. Unitățile hoteliere s-au adaptat acestor tendințe ți s-au îndreptat spre satisfacerea cerintelor mai exigente. Acest lucru nu s-a întamplat cu toate stațiunile ci unele dintre ele au ramas neschimbate, ele suferind numai câteva mici modificări.

Expansiunea societății va avea în vedere aceste tendințe și majoritatea unităților ce se vor achiziționa vor avea un coeficient calitativ de 4,5 chiar si 6 stele. Nu se va neglija nici cealaltă categorie de populatie și se vor achozițioana 2,3 unități hoteliere cu un coeficient calitativ inferior.

Preview document

Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 1
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 2
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 3
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 4
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 5
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 6
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 7
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 8
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 9
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 10
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 11
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 12
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 13
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 14
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 15
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 16
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 17
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 18
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 19
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 20
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 21
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 22
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 23
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 24
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 25
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 26
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 27
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 28
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 29
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 30
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 31
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 32
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 33
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 34
Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL - Pagina 35

Conținut arhivă zip

  • Managementul afacerii - SC Complex Hotelier Alpin SRL.docx

Alții au mai descărcat și

SC Complexul Hotelier Alpin SA

Predealul ca atractie turistica Informatii generale : Asezare: Statiune climaterica situata la linia de intalnire a raurilor: Prahova si Timis,...

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Analiza mediului de marketing al hotelului Castel Mimi Boutique Hotel

Introducere Conceptul de ospitalitate a apărut în zorii civilizației umane . Timp de secole , îmbunătățind și obținând noi funcții , conceptul...

Hotelurile Hilton

Hilton Hhonors Worldwide : Razboiul loialitatii Hotelurile Hilton privesc cele mai frecvente programe ale oaspetilor ca cel mai important...

Ai nevoie de altceva?