Managementul Calitatii - Politica Referitoare la Calitate

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere 4
Politica Referitoare la Caltate 5
Politia referitoare la calitate in cadrul firmei SC ILVAS SA Vaslui 9
Prezentare generala 9
Istoric 10
Misiune 11
Obiective 11
Analiza STEP 11
Modelul PORTER 13
Analiza SWOT 15
Analiza VRIO 16
Analiza BCG 17
Modelul Arborelui de Decizie la firma SC ILVAS SA 18
Concluzii 21
Bibliografie 22


Extras din proiect Cum descarc?

INTRODUCERE 
Am ales aceasta tema deoarece consider calitatea a fi un factor important pentru a face fata puternicei concurente care exista intr-o economie de piata, intreprinderile fiind obligate sa realizeze permanent produse de inalta calitate si la preturi cat mai scazute pentru a creea conditiile obtinerii beneficiilor.
Cel mai mare impediment in implementarea sistemelor de asigurare a calitatii este faptul ca producatorii nu constientizeaza avantajele ei economice. Calitatea este privita ca un obiectiv social dorit dar contributiile sale la profitabilitatea intreprinderii sunt considerate marginale.
Aceasta lucrare doreste sa puna in evidenta interdependenta totala dintre conceptia privind asigurarea calitatii si reusita comerciala, redefinind in termeni economici obiectivele si actiunile necesare implementarii sistemului de asigurare a calitatii.
Insa politica de calitate inseamna mult mai mult, depasind statutul unui simplu document; ea este pur si simplu chintesenta modului in care organizatia traieste. O politica de calitate integreaza in componenta ei sau are legaturi de interdependenta cu mai multe politici manageriale si organizationale.
In acest proiect mi-am propus sa prezint si sa analizez din perspectiva politici referitoare la calitate firma SC ILVAS SA care detine pozitia de lider pe piata de produse lactate din judetul Vaslui 
Proiectul va pune accent pe faptul ca manageri firmei vor sa lanseze anul acesta inca doua produse pe piata lactatelor, astfel in proiect se va analiza daca firma SC ILVAS SA va putea lansa pe piata inca doua produse urmarindu-se urmatoarele puncte: -prezentarea firmei , misiunea, obiective, analiza STEP, analiza SWOT, analiza celor 5 forte ale lui PORTER, analiza VRIO, analiza BCG.
Ca metoda in proiect se va folosi Metoda Arborelui de Decizie si se va urmari daca se pot lansa pe piata cele doua produse.
POLITICA REFERITOARE LA CALITATE
Orice organizatie care functioneaza pe baza principiilor moderne ale managementului calitatii trebuie sa-si defineasca obiectivele privind calitatea si metodologia generala de atingere a acestor obiective sub forma unei politici unitare.
Standardele de management al calitatii formuleaza cerinta ca managementul de la cel mai inalt nivel sa stabileasca politica referitoare la calitate. De asemenea, managementul trebuie sa se asigure ca politica referitoare la calitate:
- este adecvata scopului organizatiei;
- include un angajament pentru satisfacerea cerintelor si pentru imbunatatirea continua a eficacitatii sistemului de management al calitatii;
- asigura cadrul pentru stabilirea si analizarea obiectivelor calitatii;
- este comunicata in cadrul organizatiei si inteleasa;
- este analizata pentru adecvarea ei continua.
Elaborarea politicii calitatii la nivelul cel mai inalt al managementului demonstreaza angajamentul organizatiei in materie de calitate si ajuta la implementarea ei eficienta. Conducerea stabileste in scris politica privind calitatea, aceasta fiind comunicata/ explicata direct pe linie ierarhica, incepand de la sefii de compartimente pana la nivelul executantilor, astfel incat sa fie cunoscuta de intregul personal. 
Stabilirea unei politicii corecte privind calitatea presupune sa se trateze urmatoarele aspecte:
ce inseamna calitatea pentru organizatie; de ce este importanta calitatea; pe cine implica realizarea si imbunatatirea calitatii; care este raspunderea conducerii fata de calitate; care sunt obiectivele firmei in domeniul calitatii; care este strategia de realizare a obiectivelor fixate.
Calitatea este o sarcina distribuita, se realizeaza cu participarea intregului personal; dar fara sprijinul si implicarea permanenta a managementului de varf nu se poate vorbi despre realizarea calitatii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Calitatii - Politica Referitoare la Calitate.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!