Marketingul Turismului

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 25 în total
Cuvinte : 4798
Mărime: 1.17MB (arhivat)
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Giorgiana Dodu

Extras din proiect

I. Potential turistic al destinatiei

Castele, dealuri inverzite, gazde primitoare, bere neagra si pub-uri galagioase. Irlanda este perfecta pentru turisti, mai ales pentru drumeti. Este mult mai accesibila decat alte tari din Europa si are o alura aproape mistica, verde si linistita. Irlanda are foarte multe de oferit, fie ca este vorba de agitatia din capitala Dublin fi de zona agricola verde si linistita. Ce trebuie vazut: vreti sa stiti cum arata Irlanda acum 500 de ani? Vizitati Newgrange una din cele mai vechi structuri din lume care dateaza din epoca de piatra. Tumulul a fost construit intre anii 3300-2900 I Hr si este cu peste 500 de anu mai vechi decat piramida lui Keops.

Data fiind vecinatatea Irlandei cu Marea Britanie si relativa lor izolare de continentul european, nu este deplasata presupunerea potrivit careia s-ar fi putut realiza intre cele doua o uniune politica stransa. Ambele insule au fost ocupate de celti inainte de anul 300 i.Hr., devenind mai tarziu tinta unor atacuri devastatoare ale vikingilor, in secolele VIII si XIX.

Cu toate acestea, patrimoniul lor istoric nu a ramas similar, deoarece romanii au cucerit Marea Britanie in anul 55 i.Hr., insa nu au ajuns niciodata in Irlanda, Anglia parandu-li-se si asa destul de ploioasa. Tara Galilor si Scotia, asemenea Irlandei, au ramas in mare parte celtice, insa evenimentul politic decisiv care a determinat Anglia sa se separe de vecinii sai, a fost invazia francezilor normanzi din 1066. Combinatia mai sofisticata anglo-normanda a cucerit Dublinul in 1169, iar puterea engleza s-a consolidat mai tarziu, sub domnia lui Henric al VIII-lea si a Elisabetei I. Despartirea lui Henric de Roma a lasat Anglia in mare parte protestanta, in timp ce Irlanda a ramas catolica. Potopul mortii si distrugerii lasat in urma de Oliver Cromwell in Irlanda in timpul razboiului civil englez a pus capat relatiilor acceptabile dintre cele doua tari.

NewGrange

Colina mormant din irlanda este cu siguranta unul dintre cele mai impresionante monumente preistorice din lume. Construita intre anii 3300 i.hr – 2900 i.hr. este cea mai veche constructie din lume fiind ridicata inaintea Stonehenge-ului si a marii piramide din giza.

Newgrange este impresionant, seamana cu un deal de forma circulara cu un diametru de 76 de metri si o inaltime de 12 metri.un lung tunel subteran duce la camera funerara care este acoperita cu o cupola formata din lespezi mari de piatra.

Intrarea este marcata de un bloc mare de piatra pe care sunt scultate motive in forma de spiral ace apartin artei megalitice.

Preview document

Marketingul Turismului - Pagina 1
Marketingul Turismului - Pagina 2
Marketingul Turismului - Pagina 3
Marketingul Turismului - Pagina 4
Marketingul Turismului - Pagina 5
Marketingul Turismului - Pagina 6
Marketingul Turismului - Pagina 7
Marketingul Turismului - Pagina 8
Marketingul Turismului - Pagina 9
Marketingul Turismului - Pagina 10
Marketingul Turismului - Pagina 11
Marketingul Turismului - Pagina 12
Marketingul Turismului - Pagina 13
Marketingul Turismului - Pagina 14
Marketingul Turismului - Pagina 15
Marketingul Turismului - Pagina 16
Marketingul Turismului - Pagina 17
Marketingul Turismului - Pagina 18
Marketingul Turismului - Pagina 19
Marketingul Turismului - Pagina 20
Marketingul Turismului - Pagina 21
Marketingul Turismului - Pagina 22
Marketingul Turismului - Pagina 23
Marketingul Turismului - Pagina 24
Marketingul Turismului - Pagina 25

Conținut arhivă zip

  • Marketingul Turismului.doc

Te-ar putea interesa și

Strategii și Politici de Marketing în Cazul Brandului Turistic Bucovina

Capitolul I PARTICULARITĂŢI ALE MARKETINGULUI ÎN TURISM I.1.Specificul marketingului serviciilor Marketingul s-a dezvoltat ca o disciplină...

Aspecte privind mixul de marketing al unui hotel - studiu de caz un hotel din Constanța

INTRODUCERE Prin conţinutul său turismul are un rol reconfortant, contribuind la refacerea capacităţii fizice a organismului, atât prin formele...

Marketingul agenției de turism Rustic Travel

Introducere Fenomen de masă, turismul intern şi internaţional constituie unul din evenimentele social-economice cu cel mai mare ritm de dezvoltare...

Strategii de Marketing în Vederea Dezvoltării Turismului Intern

CAPITOLUL 1. Consideraţii teoretico-metodologice privind dezvoltarea strategică a turismului intern în viziunea de marketing 1.1. Delimitarea...

Promovarea vânzărilor în turism - studiu de caz pentru agenția Micomis Travel Tour Brașov

Capitolul I Marketing-baza promovării 1.1. Conceptul şi mixul de marketing în domeniul turismului Termenul de marketing (de origine...

Utilizarea marketingului în agențiile de turism

INTRODUCERE Actualitatea temei. Profunzimea și dinamismul din toate sectoarele vieții ecomice și sociale se manifestă prin schimbări majore în...

Elaborarea mixului de marketing la Societatea Comercială Palace SA Sinaia

In noianul de transformari produse in viata social-economica dupa al II-lea razboi mondial – introducerea automatizarii, folosirea ciberneticii si...

Strategii de marketing în turism - studiu de caz Grand Hotel Italia Cluj-Napoca

INTRODUCERE Cluj-Napoca nu este recunoscut pentru atracții turistice naturale importante, din simplul motiv că nu a fost înzestrat, cum este spre...

Ai nevoie de altceva?