Marriott-International

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

Capitolul 1 - Scurt istoric al grupului
Capitolul 2 - Scurtă descriere a industriei hoteliere
Capitolul 3 - Organizare și structura grupului
Capitolul 4 - Prezentarea portofoliului

Extras din proiect:

Cpitolul 1 - Scurt istoric al grupului

Marriott International este o companie multinațională americană de ospitalitate diversificată care administrează și franchează un portofoliu larg de hoteluri și facilități de cazare conexe . Fondată de către J. Willard Marriott, compania este acum condusă de fiul său, președintele executiv Bill Marriott, președintele și directorul executiv Arne Sorenson. Primul drive-in de pe Coasta de Est, primul hotel cu motor și primul lanț hotelier conceput pentru călătorii de afaceri sunt doar câteva dintre reperele istoriei inovatoare a Marriott.

J. Willard și modestul stand de bere au crescut în lanțul de restaurante Hot Shoppes și au evoluat în Marriott International de astăzi. Compania a fost construită pe baza unor principii directoare care rămân integrate în cultura companiei.De mai mult de 90 de ani, conducerea Marriott se face de către familia fondatoare .

Totul a început cu un stand de bere creat de A & W. Fondatorul J. Willard Marriott și soția sa, Alice. Mâncarea bună și serviciile bune la un preț corect au devenit un principiu călăuzitor pentru restaurantele Hot Shoppes - și pentru Marriott International pe măsură ce acestea au crescut.Marriott a făcut o schimbare istorică în afacerile hotelului în 1957. Primul hotel din lume a fost deschis în Arlington, Virginia, sub conducerea fiului lui J. Willard Marriott, Bill. În următorii 25 de ani, Marriott a devenit o întreprindere globală diversă, iar Bill Marriott a devenit un CEO vizionar a cărui conducere a transformat industria ospitalității. O companie, multe branduri - acesta este modelul inovativ pe care Marriott a început să-l construiască la sfârșitul anilor 1980. De la pionieratul afacerii prelungite până la lansarea unor mărci distinctive orientate spre călătorul de afaceri pentru a-și spori prezența în străinătate, Marriott International a reușit să devină prima companie din lume. Astăzi sunt într-o misiune de a modela viitorul călătoriei prin tehnologie și inovare. De la check-in-ul mobil și lobby-ul Camerelor de Mare pentru a transforma experiența întâlnirii cu aplicația Red Coat Direct, facem călătoriile mai strălucitoare pentru oaspeții noștri. În anul 2016 Marriott International achiziționează Starwood Hotels & Resorts, creând cea mai mare companie hotelieră din lume cu 5.700 de proprietăți, oferind peste 1.1 milioane de camere și peste 30 de branduri în peste 110 de țări.

Capitolul 2 - Scurtă descriere a industriei hoteliere

2.1 Piața internațională

Marriott International, Inc. este o companie lider mondială de cazare, cu peste 6.700 de proprietăți în 130 de țări și teritorii, raportând venituri de peste 22 miliarde USD în anul fiscal 2017. Fondată de J. Willard și Alice Marriott și condusă de conducerea familiei pentru mai mult de 90 de ani, compania are sediul în afara orașului Washington, DC, în Bethesda, Maryland. Din 1927, Marriott a fost cunoscut pentru o cultură care îl pune pe primul loc. Sunt în creștere la nivel global - și deschid o lume a experiențelor și oportunităților pentru oamenii din toate domeniile vieții. Sunt mândri că sunt recunoscuți în întreaga lume pentru valorile durabile, spiritul lor pentru a servi și angajamentul corporativ de a crea locuri mai bune pentru a trăi și a lucra.

Marriott International, Inc. oferă avantajele unui bilanț solid, al managementului de sunet și al înregistrării conducerii industriei. Modelul de afaceri, mărcile, liderii de vârf și o cultură de servicii adânc înrădăcinată au stabilit cu fermitate Marriott ca un interpret de renume. Marriott International este cea mai mare companie de turism din lume, oferind o alegere de neegalat oaspeților și oferind o valoare de neegalat proprietarilor. Cu ajutorul portofoliului extins de mărci, dinamice platforme de vânzări și marketing și o scară globală care conduce la creșterea eficienței, proprietarii noștri beneficiază de un avantaj competitiv clar și de posibilitatea de a maximiza fiecare investiție hotelieră. O combinație fără precedent a celor mai recunoscute programe de loialitate din industrie - Marriott Rewards, Starwood Preferred Guest și The Ritz-Carlton Rewards - conduce o loialitate incredibilă a clienților. Cei 120 de milioane de membri ai programului de loialitate conduc 50% din totalul de camere vândute, și rămân mai mult și cheltuiesc mai mult la hotelurile companiei.

Fiecare hotel de marcă Marriott International este susținut de o platformă de distribuție globală robustă și de o rețea inovatoare de vânzări și marketing care oferă oaspeților de înaltă valoare prin tehnologia de ultimă generație, puterea de negociere globală și serviciile partajate extinse pentru a asigura o mai mare rentabilitate investiții pentru proprietari. Echipa cea mai experimentată din industrie oferă beneficii și servicii robuste pentru proprietar și francizat, de la dezvoltare prin operațiuni în curs de desfășurare pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele de afaceri. Angajamentul față de comunicare și transparență creează relații pe termen lung, reciproc avantajoase, evidențiate de faptul că majoritatea conductelor sunt deținute de parteneri multipli.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Marriott-International.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2018
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
36 pagini
Imagini extrase:
36 imagini
Nr cuvinte:
6 366 cuvinte
Nr caractere:
33 574 caractere
Marime:
2.89MB (arhivat)
Publicat de:
Andreea M.
Nivel studiu:
Master
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Turism
Predat:
Facultatea de Stiinte Economice , Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu
Specializare:
administrarea afacerilor
Materie:
Turism
Nota primită:
Nota 10
Sus!