NH Hotels

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 2820
Mărime: 280.55KB (arhivat)
Puncte necesare: 6
Universitatea Romano – Americana Economia Turismului Intern si International

Extras din proiect

NH Hotels (www.nh-hotels.com) ocupă poziţia a treia în rândul hotelurilor de afaceri europene. NH Hotels are în prezent 347 hoteluri cu 52,676 camere în 22 de ţări din Europa, America şi Africa. NH Hotels are în prezent 54 de proiecte noi pentru hoteluri în construcţie, care vor oferi mai mult de 8000 de camere noi.

NH Hotels oferă o înaltă calitate a serviciilor şi facilităţilor, lăudându-se cu un decor deosebit pentru primirea clienţilor. Unităţile NH Hotels oferă cele mai avansate tehnologii menite să faciliteze comunicarea clienţilor.

Restaurantele sunt o altă prioritate pentru lanţul hotelier oferind clienţilor o înaltă calitate şi o bucătărie obişnuită, tradiţională care îşi adaptează gusturile în fiecare ţară. Recunoscutul Ferran Adria, creator al El Bulli susţinut de multe organizaţii media ca fiind cel mai bun maestru bucătar din lume, în asociaţie cu NH Hotels a creat un nou concept „nhube” prin care combină serviciile de restaurant, petrecerea timpului liber şi relaxarea (ascultarea muzicii, navigarea pe internet, privitul la televizor) pentru clientii lanţului. Ideea a avut un mare succes şi este mai mult decat un concept, este o noua cultură gastronomică destinată clienţilor actuali care doresc o calitate superioară a mâncărurilor, dar care sunt presati de timp.

NH Hotels este o companie responsabilă în industria turismului. Lanţul oferă servicii de cazare, care anticipă nevoile prezente şi viitoare ale ambelor părţi interesate interne şi externe (angajati, clienti, acţionari, furnizori, mediu, etc), comunităţile în care se desfăşoara activitatea şi de generaţiile viitoare cu maximă atenţie la detalii şi eficient şi durabil soluţii. NH Hotels este listată la Bursa de Valori de la Madrid.

NH Hotel este cunoscut pentru motto-ul său “Eye for detail” (Ochi pentru detaliu). Clienţii apreciază şi au ajuns să aştepte diferenţa în produsele şi serviciile oferite de hoteluri NH.

Suc de portocale stoarse, doar în micul dejun buffet, Good Night detalii în camera de oaspeţi, alegerea de diferite marimi si forme pentru perne în toate hotelurile, sau kit complet de toaletă complementare cu “Agua de la Tierra” sunt doar unele dintre aceste detalii pe care încearcă să îmbunătăţească percepţia de valoare pentru bani şi să crească satisfacţia clienţilor.

Compania doreşte să recompenseze sprijinul clienţilor săi, acţionarii şi investitorii şi să păstreze angajamentul se angajeze de anul trecut de la Adunarea Actionarilor. Obţine cel puţin 3% din valoarea facturii în credite pentru toate serviciile de consum în timpul sejurului interschimbabile pentru nopţi şi mic dejun la NH, Check in Express, promoţii exclusive şi mai multe avantaje.

Vorbind despre Hoteluri NH Premiul de nuvele, în fiecare an, Hotelurile NH organizează o nouă ediţie a premiului pentru cea mai importantă scurtă poveste în Spania, în scopul de a oferi oaspeţilor o alegere exclusivă de a citi înainte de culcare şi de a promova si povestiri scrise în spaniolă. Pentru prima dată, au inclus o nouă categorie de nuvele scrise în limba engleză.

Într-un mod similar, pentru mulţi ani de Artă Contemporană a jucat un rol major în lanţ. arta Vanguard la camerele şi zonele publice, proiectând o imagine specială de dinamică.

NH Hoteluri participă la sponsorizarea de evenimente sportive diferite. Spiritul competitiv, lucrul în echipă şi efortul continuu, sunt valori care sunt încurajate în sport. Inot, tenis, navigaţie, polo si golf sunt unele dintre sporturile în care NH Hoteluri îşi concentrează eforturile sale.

Unele dintre evenimentele sportive în care NH participă în calitate de sponsor sau promotor este, de exemplu, Campionatul Mondial de înot, de la Barcelona, NH Golf Tour, turneul Polo în Sotogrande, sau tenis de la Madrid Masters 2003.

Un alt exemplu de pasiunea pentru detaliu care defineşte stilul lantului este că, începând din martie 2001, fiecare angajat care are contact cu publicul poartă uniformă creeata de Adolfo Dominguez, unul dintre creatorii de modă cei mai prestigiosi din Spania. Această iniţiativă, dovedesc prioritatea pe care o acordă, de a fi în frunte cu proiectarea şi decorul.

NH Hoteluri creează propria sa marca Agua de la Tierra în truse sale de toaletă.

NH Hotel a creat propriul brand “Agua de la Tierra” în truse de toaletă. Această nouă linie este în Spania şi în Marea Mediterană. Această idee evocă astfel de concepte noi de viaţă sănătoasă, îngrijire corporală şi produse ecologice.

Produsele noi reflectă parfumuri citrice, prospeţime, soare şi aspectele climei mediteraneene. Noile pachete de înaltă calitate, sunt predominant practice, cu o capacitate de 40 ml. Pentru linia de selectat o varietate de produse de inalta calitate au fost selectate, toate naturale, cum ar fi supa de glicerina sau organismul de lapte cu esenta de portocale.

Setul de toaletă “Agua de la Tierra” este disponibil în toate proprietăţile NH încă din primul trimestru din 2004.

NH Hotel are un număr tot mai mare de femei în rândul clienţilor săi care reprezintă în prezent 20% din totalul de rezervare. Pentru a se asigura că şederea lor este cât mai plăcută, lanţul introdus recent “Woman Style” concept, care include printre alte caracteristici, camere care sunt special rezervate pentru femei. Acest serviciu include, de asemenea accesorii special concepute pentru femei.

NH Hotels este hotărât să oferere durabilitate, consecvenţă şi eficienţă de servicii hoteliere pentru clientii lor, pentru actionari, parteneri, angajaţi şi pentru societate în general. Ei aspiră la conducerea sectorului turismului în dezvoltarea durabilă şi să inspire şi pe alţii.

Atenţia pentru oameni

Principala lor activitate este legată de oameni: clientii lor, angajatii, acţionarii, şi furnizorii.

Preview document

NH Hotels - Pagina 1
NH Hotels - Pagina 2
NH Hotels - Pagina 3
NH Hotels - Pagina 4
NH Hotels - Pagina 5
NH Hotels - Pagina 6
NH Hotels - Pagina 7
NH Hotels - Pagina 8
NH Hotels - Pagina 9
NH Hotels - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • NH Hotels.doc

Alții au mai descărcat și

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Hotelurile Hilton

Hilton Hhonors Worldwide : Razboiul loialitatii Hotelurile Hilton privesc cele mai frecvente programe ale oaspetilor ca cel mai important...

Turism Rural

1.Itroducere in TRChiar dacă o definiţie a turismului rural ar putea părea ca fiind foarte simplă – acea formă de turism practicată în spaţiile...

Te-ar putea interesa și

Gestiune hotelieră - grupul NH Hotels

GRUPUL NH HOTELS Grupul NH Hotels este al treilea grup hotelier din Europa. NH Hotels are 242 de hoteluri cu 35000 de camere in 19 tari din...

Lucrare de practică la SC Continental Hotels SA - sucursala Drobeta Turnu-Severin

CAPITOLUL I. Prezentarea firmei de turism 1.1.Istoricul si obiectul de activitate al S.C. CONTINENTAL HOTELS S.A. – Sucursala Dr. Tr. Severin...

Prezentare lanț hotelier Hyatt Hotels Corporation

1. Descriere lanț: Hyatt Hotels Corporation, cu sediul în Chicago,illinois,Statele Unite ale Americii,este o companie de renume mondial in...

Campanie Promotiona la SC Ana Hotels SA

Capitolul 1. Descrierea firmei 1.1. Istoricul companiei 20 de ani (din 1990) Holdingul de societati comerciale ANA isi are inceputurile in...

Prezentarea lanțului hotelier InterContinental Groups Hotels

InterContinental Group Hotels este una dintre principalele companii hoteliere din lume, cu o prezență în aproape 100 de țări. A devenit o companie...

Implementarea sistemului de management la SC Ana Hotels SA Brașov

I Prezentarea SC ANA HOTELS SA BRASOV 1. Prezentarea generala a S.C. ANA HOTELS S.A BRASOV La baza înfiinţării primei firme de turism din Braşov...

Scandic Hotels - strategii de dezvoltare durabilă

Lanţul hotelier Scandic este lider de piaţă în zona scandinavă, deţinând 151 de hoteluri în 11 state: Suedia, Danemarca, Norvegia, Finlanda,...

Prezentarea Grupului Hotelier NH Hotels

Descrierea grupului NH Hoteles S.A. sau NH Hotels, este liderul grupurilor hoteliere spaniole, se afla pe locul 3 ca marime in Europa si in jur de...

Ai nevoie de altceva?