Cuprins
- Capitolul I: Stabilirea tematicii programului turistic.3
- I.1: Identificarea grupului ţinta de turişti.3
- I.2: Cunoaşterea nevoilor şi doleanţelor turiştilor.4
- Capitolul II: Detalierea programului de desfăşurare a pachetului turistic .5
- II.1: Destinaţia turistică.5
- II.2: Perioada de desfăşurare.6
- II.3: Alcătuirea programului turistic.6
- II.4: Descrierea obiectivelor şi atracţiilor turistice vizitate, precum şi a activităţilor incluse în program.8
- II.5: Descrierea unităţilor turistice care prestează serviciile incluse în pachetul turistic . 9
- II.6: Descrierea excursiilor şi acţiunilor turistice opţionale.10
- Capitolul III: . Analiza de preţ a pachetului turistic.12
- Capitolul IV: Recomandări privind comercializarea pachetului turistic.14
- IV.1:Schiţa broşurii.14
- IV.2: Schiţa paginii de internet.15
- IV.3: Afiş.16
- Bibliografie .17
Extras din proiect
Capitolul I
Stabilirea tematicii programului turistic
Programul turistic abordat în acest proiect va aborda ca şi formă de turism, turismul de afaceri. O călătorie de afaceri este unică în felul său deoarece îmbină utilul cu plăcutul, afacerile cu odihnă. Turismul de afaceri este un domeniu complex şi divers. Acesta cuprinde în sine o serie de alte forme reprezentative, cum ar fi: întâlniri şi conferinţe locale, regionale, naţionale, congrese şi adunări internaţionale, expoziţii şi târguri, cursuri şi trening-uri în interiorul şi în afara ţării, călătoriile angajaţilor guvernamentali în afara ţării şi călătoriile de afaceri individuale. Profesionalismul unei agenţii constă în faptul că aceasta este specializată în sfera ospitalităţii, are parteneri peste hotare ceea ce permite o organizare perfectă a călătoriei, ajutând la menţinerea unui echilibru între afaceri şi odihnă pe perioada sejurului.
I.1: Identificarea grupului ţinta de turişti
Grupul ţinta de turişti ce vor solicita un pachet turistic în această situaţie, este reprezentat de oamenii de afaceri, aceştia călătorind cu scopul de a participa la congrese, conferinţe şi întruniri de afaceri( organizaţii profesionale şi ştiinţifice, organizaţii internaţional sau organizaţii nonguvernamentale). Pentru pachetul turistic compus în acest proiect, turiştii sunt 16 oameni de afaceri de origine romana, aceştia fiind trimişi în delegaţie de către firmă, 6 zile în Roma, Italia. Turiştii au vârstă cuprinsă între 29 şi 45 de ani, sunt toţi de sex masculin, activează pe piaţa automobilistică romana, 10 dintre aceştia sunt căsătoriţi şi au copii, dar călătoresc singuri pentru interes de afaceri. Motivul principal al vizitei acestora în Roma este participarea la diverse congrese cu scopul de a încheia contracte benefice pentru întreprinderea pe care o reprezintă.
I.2: Cunoaşterea nevoilor şi doleanţelor turiştilor
Călătorind din interes de serviciu, turiştii au nevoie de o anumită siguranţă şi de un anumit confort ideal pentru îndeplinirea sarcinilor dar şi pentru odihnă. Oamenii de afaceri sunt interesaţi în primul rând de condiţiile de cazare ( vor solicita camera în regim single) şi de alimentaţie ( vor solicita mese la restaurant în compania colegilor de servici, de preferabil fiind că unitatea de cazare să fie în apropierea hotelului), dar şi de servicii suplimentare cum ar fi săli de conferinţe şi spaţii pentru relaxare şi agreement.
În topul preferinţelor şi nevoilor turiştilor într-o călătorie de afaceri putem găsi:
- Organizarea detaliată a conferinţelor, seminariilor şi întrunirilor prin închirierea de Săli specializare şi existent de mijloace tehnice, audio-video performante;
- Transferuri cu autocare şi microbuze
- Întâlniri şi mese de afaceri
- Organizări de cocktail-uri
- Organizarea deplasărilor în timpul liber la obiective turistice din oraşele vizitate
- Bilete de avion pentru toate destinaţiile, interne şi internaţionale
- Transferuri aeroport – hotel – aeroport
- Cazare în cele mai bune hoteluri
Bibliografie
1. http://www.solei.md/rom/business-turism/
2. Suport de curs: “Tehnici operationale in turism”; Lector Dr. Codruta Baltescu
3. http://www.turistcenter.ro/turism-de-afaceri#!prettyPopup/0/
4. https://www.eximtur.ro/vacante-italia/cazare-roma.html
5. https://ro.scribd.com/doc/96145296/Programul-Turistic-Terminat
6. http://ro.wikipedia.org/wiki/Colosseum
7.http://ro.wikipedia.org/wiki/Columna_lui_Traian
8. http://ro.wikipedia.org/wiki/Fontana_di_Trevi
9.http://ro.wikipedia.org/wiki/Panteonul_din_Roma
10.http://www.booking.com/hotel/it/cosmopolita.ro.html?aid=319856;label=rome-0JEEi_C633j2aNypigtspgS25631770613%3Apl%3Ata%3Ap14420%3Ap2260.000%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=02e9b31aeb0e9c70ac7eda5b2e0d5fee;dcid=4;ucfs=1;srfid=3fe5ae953a9c2aa4de0fff414df87fea9338e7daX1;highlight_room=
11. http://www.turistik.ro/italia/civitavecchia
12. http://www.turistcenter.ro/ghidul-ce-trebuie-sa-stii-daca-vrei-sa-vizitezi-vaticanul_68
Preview document
Conținut arhivă zip
- Pachet Turistic.docx