Pachet Turistic

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 17 în total
Cuvinte : 2558
Mărime: 1.39MB (arhivat)
Publicat de: Miron Epure
Puncte necesare: 8
Universitatea Transilvania din Braşov Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administrarea Afacerilor Specializarea Economia comerţului, turismului şi serviciilor – Anul II

Cuprins

  1. Capitolul I: Stabilirea tematicii programului turistic.3
  2. I.1: Identificarea grupului ţinta de turişti.3
  3. I.2: Cunoaşterea nevoilor şi doleanţelor turiştilor.4
  4. Capitolul II: Detalierea programului de desfăşurare a pachetului turistic .5
  5. II.1: Destinaţia turistică.5
  6. II.2: Perioada de desfăşurare.6
  7. II.3: Alcătuirea programului turistic.6
  8. II.4: Descrierea obiectivelor şi atracţiilor turistice vizitate, precum şi a activităţilor incluse în program.8
  9. II.5: Descrierea unităţilor turistice care prestează serviciile incluse în pachetul turistic . 9
  10. II.6: Descrierea excursiilor şi acţiunilor turistice opţionale.10
  11. Capitolul III: . Analiza de preţ a pachetului turistic.12
  12. Capitolul IV: Recomandări privind comercializarea pachetului turistic.14
  13. IV.1:Schiţa broşurii.14
  14. IV.2: Schiţa paginii de internet.15
  15. IV.3: Afiş.16
  16. Bibliografie .17

Extras din proiect

Capitolul I

Stabilirea tematicii programului turistic

Programul turistic abordat în acest proiect va aborda ca şi formă de turism, turismul de afaceri. O călătorie de afaceri este unică în felul său deoarece îmbină utilul cu plăcutul, afacerile cu odihnă. Turismul de afaceri este un domeniu complex şi divers. Acesta cuprinde în sine o serie de alte forme reprezentative, cum ar fi: întâlniri şi conferinţe locale, regionale, naţionale, congrese şi adunări internaţionale, expoziţii şi târguri, cursuri şi trening-uri în interiorul şi în afara ţării, călătoriile angajaţilor guvernamentali în afara ţării şi călătoriile de afaceri individuale. Profesionalismul unei agenţii constă în faptul că aceasta este specializată în sfera ospitalităţii, are parteneri peste hotare ceea ce permite o organizare perfectă a călătoriei, ajutând la menţinerea unui echilibru între afaceri şi odihnă pe perioada sejurului.

I.1: Identificarea grupului ţinta de turişti

Grupul ţinta de turişti ce vor solicita un pachet turistic în această situaţie, este reprezentat de oamenii de afaceri, aceştia călătorind cu scopul de a participa la congrese, conferinţe şi întruniri de afaceri( organizaţii profesionale şi ştiinţifice, organizaţii internaţional sau organizaţii nonguvernamentale). Pentru pachetul turistic compus în acest proiect, turiştii sunt 16 oameni de afaceri de origine romana, aceştia fiind trimişi în delegaţie de către firmă, 6 zile în Roma, Italia. Turiştii au vârstă cuprinsă între 29 şi 45 de ani, sunt toţi de sex masculin, activează pe piaţa automobilistică romana, 10 dintre aceştia sunt căsătoriţi şi au copii, dar călătoresc singuri pentru interes de afaceri. Motivul principal al vizitei acestora în Roma este participarea la diverse congrese cu scopul de a încheia contracte benefice pentru întreprinderea pe care o reprezintă.

I.2: Cunoaşterea nevoilor şi doleanţelor turiştilor

Călătorind din interes de serviciu, turiştii au nevoie de o anumită siguranţă şi de un anumit confort ideal pentru îndeplinirea sarcinilor dar şi pentru odihnă. Oamenii de afaceri sunt interesaţi în primul rând de condiţiile de cazare ( vor solicita camera în regim single) şi de alimentaţie ( vor solicita mese la restaurant în compania colegilor de servici, de preferabil fiind că unitatea de cazare să fie în apropierea hotelului), dar şi de servicii suplimentare cum ar fi săli de conferinţe şi spaţii pentru relaxare şi agreement.

În topul preferinţelor şi nevoilor turiştilor într-o călătorie de afaceri putem găsi:

- Organizarea detaliată a conferinţelor, seminariilor şi întrunirilor prin închirierea de Săli specializare şi existent de mijloace tehnice, audio-video performante;

- Transferuri cu autocare şi microbuze

- Întâlniri şi mese de afaceri

- Organizări de cocktail-uri

- Organizarea deplasărilor în timpul liber la obiective turistice din oraşele vizitate

- Bilete de avion pentru toate destinaţiile, interne şi internaţionale

- Transferuri aeroport – hotel – aeroport

- Cazare în cele mai bune hoteluri

Bibliografie

1. http://www.solei.md/rom/business-turism/

2. Suport de curs: “Tehnici operationale in turism”; Lector Dr. Codruta Baltescu

3. http://www.turistcenter.ro/turism-de-afaceri#!prettyPopup/0/

4. https://www.eximtur.ro/vacante-italia/cazare-roma.html

5. https://ro.scribd.com/doc/96145296/Programul-Turistic-Terminat

6. http://ro.wikipedia.org/wiki/Colosseum

7.http://ro.wikipedia.org/wiki/Columna_lui_Traian

8. http://ro.wikipedia.org/wiki/Fontana_di_Trevi

9.http://ro.wikipedia.org/wiki/Panteonul_din_Roma

10.http://www.booking.com/hotel/it/cosmopolita.ro.html?aid=319856;label=rome-0JEEi_C633j2aNypigtspgS25631770613%3Apl%3Ata%3Ap14420%3Ap2260.000%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=02e9b31aeb0e9c70ac7eda5b2e0d5fee;dcid=4;ucfs=1;srfid=3fe5ae953a9c2aa4de0fff414df87fea9338e7daX1;highlight_room=

11. http://www.turistik.ro/italia/civitavecchia

12. http://www.turistcenter.ro/ghidul-ce-trebuie-sa-stii-daca-vrei-sa-vizitezi-vaticanul_68

Preview document

Pachet Turistic - Pagina 1
Pachet Turistic - Pagina 2
Pachet Turistic - Pagina 3
Pachet Turistic - Pagina 4
Pachet Turistic - Pagina 5
Pachet Turistic - Pagina 6
Pachet Turistic - Pagina 7
Pachet Turistic - Pagina 8
Pachet Turistic - Pagina 9
Pachet Turistic - Pagina 10
Pachet Turistic - Pagina 11
Pachet Turistic - Pagina 12
Pachet Turistic - Pagina 13
Pachet Turistic - Pagina 14
Pachet Turistic - Pagina 15
Pachet Turistic - Pagina 16
Pachet Turistic - Pagina 17

Conținut arhivă zip

  • Pachet Turistic.docx

Alții au mai descărcat și

Turismul Cultural

INTRODUCERE Turismul depinde într-o mare măsura de o “imagine” creată şi care se adresează în mod direct turiştilor. Consumatorii acestei...

Conceperea pachetelor turistice Sfara Tours Cluj

Capitolul I Prezentarea agenţiei de turism Sfara Tours Cluj - Napoca 1.1. Descrierea domeniului de activitate Agenţia de turism Sfara Tours...

Pachet Turistic - Pensiunea Paradisul Naturii Dejani

CAPITOLUL I Localizarea și prezentarea zonei turistice Judeţul Braşov este situat în partea centrală a Romăniei, în zona de sud-est a...

Proiect Marketing Turistic - Castelul Hunedoarei

Monument cu un farmec aparte, Castelul Corvinilor impresionează prin prezenţa sa, ce domină oraşul Hunedoara. Pentru cei atraşi de Evul Mediu,...

Locul Turismului în Economia Italiei

Introducere Italia se întinde de la munţii Alpi şi faimoasele lacuri din nord, până la insula Sicilia, în sud. Italia este plină de cultură,...

Pachet Turistic Cehia

Introducere Cehia este localizata in centrul Europei, ceea ce face sa aiba un rol deosebit in transporturile de tranzit, inclusive turistice....

Turism Religios în Bucovina

CAPITOLUL 1. TEMATICA PROGRAMULUI TURISTIC Componentă a turismului cultural, turismul religios se cuvine a fi tratat în mod distinct, ca urmare a...

Pachet Turistic Cultural în Județul Brașov

1. INTRODUCERE Cultura braşoveană a luat naştere în interiorul fostului centru comercial Braşov (Kruhnen – în dialectul săsesc, Kronstadt – în...

Te-ar putea interesa și

Securitatea și Protecția Turiștilor în Calitate de Consumatori

Turismul organizat a apărut odată cu afirmarea turismului ca fenomen de masă. Tour-operatorii şi agenţiile de turism oferă o gamă largă de...

Conceperea pachetelor turistice Sfara Tours Cluj

Capitolul I Prezentarea agenţiei de turism Sfara Tours Cluj - Napoca 1.1. Descrierea domeniului de activitate Agenţia de turism Sfara Tours...

Pachet Turistic - Pensiunea Paradisul Naturii Dejani

CAPITOLUL I Localizarea și prezentarea zonei turistice Judeţul Braşov este situat în partea centrală a Romăniei, în zona de sud-est a...

Agenția de turism Discover World

CAPITOLUL 1 ELEMENTE DE IDENTITATE ALE AGENȚIEI 1.1 PREZENTAREA AGENȚIEI “Investiția în călătorii este o investiție în tine” - Matthew Karsten....

Agenția de turism Nemo Tour Brașov

Capitolul I Elemente de identificare NEMO TOUR este o agentie de turism touroperatoare ce acoperă în prezent cererea de turism Braşov, cartierul...

Animație în industria hotelieră - Vila Bran

Ce este animația hotelieră? Prin acest termen se desemnează orice acţiune care se adresează clienților unui hotel și are drept scop dezvoltarea...

Managementul vânzărilor - Prima Tours - Iași

Introducere PRIMA TOURS, IAŞI, a fost înfiinţată în vara anului 2002, cu scopul de a veni în întâmpinarea dorinţelor şi nevoilor clienţilor...

Metode și Tehnici de Cercetare în Marketingul Turistic

PARTEA I – NOŢIUNI TEORETICE Metode de scalare utilizate în măsurarea datelor - metoda comparaţiilor perechi, metoda ordonării rangurilor, scala...

Ai nevoie de altceva?