Posibilitati de Perfectionare a Managementului Resurselor Umane in Firma de Turism Hotel Yaky SRL Pitesti

Extras din proiect Cum descarc?

INTRODUCERE
Turismul reprezinta un fenomen economico - social specific civilizatiei moderne, puternic ancorat in viata societatii si influentat de evolutia acesteia. Adresandu-se unor segmente largi si raspunzand pe deplin nevoilor acestora, turismul se detaseaza printr-un inalt dinamism, atat la nivel national cat si international.
Complexitatea fenomenului turistic plaseaza intr-o pozitie centrala prestatorul de servicii turistice, obligat sa se implice intr-un fel sau altul in toate celelalte activitati care au atingere cu turismul. De fapt, pentru companiile prestatoare de servicii, activitatea se bazeaza pe competenta personalului, una dintre cele mai valoroase resurse ale unei firme de turism fiind resursele umane.
Industria hoteliera, apreciata in cele mai multe tari ca o activitate autonoma, distincta a domeniului turistic, reuneste intr-un sistem coerent toate procesele desfasurate in unitatile de cazare generate de primirea, sejurul si plecarea calatorului. Continutul acestui domeniu a evoluat pe masura dezvoltarii capacitatilor de cazare si a implicarii lor in activitatea turistica, amplificandu-se cu noi functii si forme de prestatii.
Studierea unei firme de turism se deosebeste esential de cea a unei firme de comert tocmai prin faptul ca produsele acesteia sunt de fapt servicii si pentru care prima impresie, data de ambianta, comportamentul personalului este foarte importanta. Acestea reprezinta elemente de materializare a serviciului, mod de punere in practica si realizarea prestatiilor.
Schimbarile economice induc modificari in piata muncii si in structura fortei de munca. De-a lungul timpului pentru firmele de servicii din turism s-a produs o modificare de statut a resurselor umane si a avut loc o amplificare a rolului detinut de personalul firmei, in special datorita cresterii si diversificarii sectorului tertiar in economiile lumii.
Se poate constata ca cerintele crescande si tot mai diversificate ale clientilor au dus la realizarea serviciilor de catre un personal competent, modificarea atragand dupa sine si un nou nume pentru activitatea in cauza si pentru cel care se ocupa cu aceasta : managementul resurselor umane si managerul de resurse umane.
HOTEL YAKY SRL Pitesti
Obiectul de activitate al hotelului Yaky 
HOTEL YAKY SRL Pitesti are ca obiect de activitate vanzarea produsului turistic alcatuit din serviciile de baza si cele suplimentare. Principalele tipuri de activitati desfasurate sunt urmatoarele:
o Hotelarie: cazare, room-service;
o Alimentatie publica: restaurant, bar de zi:
o Turism: Turism de week-end, turism de afaceri intern si international, turism culrural:
o Banketing: organizarea de intalniri de afaceri, de conferinte, etc.
Principalele servicii oferite de HOTEL YAKY SRL Pitesti
Cazarea
In cadrul departamentului de cazare se desfasoara activitatile de inchiriere a camerelor dar si de asigurare de servicii si dotari pentru clienti.
Inchirierea camerelor de hotel, constituie, in general, principala sursa de venit pentru hotel si in multe cazuri veniturile realizate din inchirierea camerelor sunt mai mari decat cele obtinute din toate celelalte servicii oferite, la un loc.
Cazarea fiind serviciul hotelier de baza este asigurata prin intermediul celor 21 de camere,si a celor 3 apartamente, totalizand 48 de locuri avand urmatoarea structura:
Situatia spatiilor de cazare
Nr. Crt. Tipul spatiului de cazare Numar spatii Numar locuri
1 Camera cu 1 pat 6 6
2 Camera cu 2 paturi (double) 15 30
3 Apartament 3 12
4 Total 24 48
Hotelul Yaky este omologat la categoria 3*, iar spatiile de cazare sunt dotate conform criteriilor prevazute de OMT, avand televizoare cu programe prin cablu, pay TV, telefoane cu linie directa pentru apeluri internationale, acces la Internet wireless, minibar, seif, uscator de par, kit cosmetic.
Rezervarile se pot face prin telefon, fax, agentii de voiaj si Internet. Hotelul are contract de colaborare cu cateva agentii cu ajutorul carora se realizeaza majoritatea vanzarilor. Politica de fidelizare a clientilor se realizeaza prin tarife flexibile, oferirea de gratuitati in functie de puntele acumulate ca urmare a duratei sederii si a valorii consumului.
Oferta in restauratie
Hotelul dispune de spatii destinate servirii si pregatirii hranei: restaurant si baru din holul hotelului.
Restaurantul cu specific international, ofera o gama diversa de preparate din legume, carne de pui, porc, vita, peste, etc. Restaurantul are 120 de locuri. In holul de la parter este deschis in permanenta barul hotelului unde se poate servi o cafea buna, o prajitura proaspata, o bere sau orice alta bautura.
Personalul hotelului beneficiaza de o masa pe zi pe care o poate servi in cantina hotelului.
Serviciile suplimentare
Clientii hotelului pot beneficia de o serie de servicii suplimentare care se impart in servicii cu plata si servicii fara plata.


Fisiere in arhiva (1):

  • Posibilitati de Perfectionare a Managementului Resurselor Umane in Firma de Turism Hotel Yaky SRL Pitesti.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!