Practică - Hotel Dâmbovița

Proiect
9/10 (2 voturi)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 22 în total
Cuvinte : 4921
Mărime: 2.45MB (arhivat)
Publicat de: Janina Ilona Turcu
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Doina Nastase

Cuprins

  1. CAPITOLUL 1 - PREZENTAREA AGENTULUI ECONOMIC 2
  2. 1.1. OBIECTUL DE ACTIVITATE AL FIRMEI 2
  3. 1.2. SCURT ISTORIC 3
  4. 1.3. ORGANIZAREA FIRMEI 3
  5. CAPITOLUL 2 – PIAŢA FIRMEI 8
  6. 2.1. FURNIZORII 8
  7. 2.2. CLIENŢII 9
  8. 2.3. PRINCIPALII CONCURENŢI 11
  9. 2.4. EVOLUŢIA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII DOI ANI 12
  10. CAPITOLUL 3 - SORTIMENTUL PRODUSELORSERVICIILOR FIRMEI 13
  11. MODUL DE DISTRIBUIRE ŞI MIJLOACE DE PROMOVARE 13
  12. 3.1. GAMA SORTIMENTALĂ A PRODUSELOR 13
  13. 3.2. SCURTA CARACTERIZARE A FIECARUI TIP DE PRODUS 14
  14. 3.3. MODALITĂŢI DE DISTRIBUŢIE A PRODUSELOR 17
  15. 3.4. MIJLOACELE DE PROMOVARE UTILIZATE DE FIRMĂ 18
  16. CONCLUZII ŞI PROPUNERI 20
  17. ANEXA 1 – JURNAL DE PRACTICĂ 21
  18. BIBLIOGFRAFIE 22

Extras din proiect

CAPITOLUL 1 - PREZENTAREA AGENTULUI ECONOMIC

Un restaurant este o investiţie complexă, în care sala de mese este doar o parte, cea vizibilă publicului larg. Bucătăria şi spaţiile anexe (depozitele de materii prime, spaţiile de depozitare la rece, spaţiul pentru spălat veselă), resursele umane, selectarea furnizorilor sunt doar câteva dintre elementele care dau consistenţa conceptului, care îl pun în valoare.

1.1. Obiectul de activitate al firmei

În conformitate cu statutul, societatea comercială 'Complex Hotelier Dâmboviţa S.A , are următorul obiect de activitate:

1. cazare; alimentaţie publică;

2. servicii suplimentare (telefonie, spălătorie, sală fitness);

3. agenţie de turism.

Forma juridică a complexului este aceea de societate pe acţiuni. SC Dâmboviţa, prin obiectul său de activitate, prestează servicii turistice .

Astfel principale activităţi specifice sunt :

• prestări de servicii în turism ( cazare, alimentaţie)

• desfaceri de mărfuri

• activitate de import-export

• reclamă

• publicitate

• schimb valutar

• activitate investitională

• activitate în laboratoarele proprii

• organizarea şi comercializarea programelor de excursii

• organizarea de evenimente

Restaurantul “Dâmboviţa” face parte din gama unităţilor de alimentaţie publică care se ocupă de prepararea şi comercializarea unei game variate de produse culinare de o calitate superioară. Restaurantul poate să organizeze mese festive pentru diferite ocazii. În afară de activitatea clasică de servicii de restaurant găzduieşte în sala de conferinţe: training-uri, simpozioane, seminarii, organizează mese festive şi cocktail-uri.

1.2. Scurt istoric

Restaurantul “Dâmboviţa” este amplasat în incinta „Complexului Hotelier Dâmboviţa”, în centrul oraşului Tîrgovişte, reşedinţa judeţului Dâmboviţa. Aceasta fiind vis-à-vis de parcul şi biserica Mitropoliei, pe Bulevardul Libertăţii, nr.1. Clădirea restaurantului are forma dreptunghiulară cu foarte multe ferestre, în acest fel oferindu-i posibilitatea unei iluminări naturale îndelungate.

Construirea complexului a început în 1971 şi s-a definitivat în octombrie 1973. Între anii 1985 - 1986 a suferit o reparaţie parţială. În anul 1990 a fost dat în locaţie de gestiune, lucrând cu 50% din capacitate. În anul 1995 se întrerupe orice activitate în cadrul complexului. În anul 1996 se începe o reparaţie capitală care durează până la 18.10.1999 când are loc inaugurarea hotelului.

1.3. Organizarea firmei

Organigrama este un instrument utilizat pentru a exprima structura organizatorică a societăţii. Ea este reprezentarea schematică a subordonării şi a legăturii dintre compartimentele şi sectoarelor din cadrul unităţii. Aceata schematizează principalele componente, sectoare, posturi, funcţii, în sistem ierarhic pe nivele marginale şi relaţii intercompartimentale.Adesea organigrama depinde de numărul de personal pe coompartimente, birouri, departamente. În prezent numărul de salariaţi ai “Restaurantului Dâmboviţa” este de 13.

În conformitate cu organigrama, societatea are următoarea structură organizatorică:

• Director general,

• Director marketing,

• Personal alimentaţie publică

Directorul general - Este acea persoană special pregătită care orientează, coordonează şi dirijează activitatea tuturor salariaţilor spre îndeplinirea întocmai a obiectivelor prestabilite

Biroul marketing - În acest birou îşi desfaşoara activitatea o singură persoană care este specializată în domeniul marketingului, având studii superioare.

Activitatea principală a acestui birou constă în încheierea de contracte cu furnizorii de materii prime, cu agenţii de turism, cu principalii colaboratori (firme, întreprinderi, corporaţii) care solicită încheierea unui contract de prestări servicii (cazare, alimentaţie publică) şi monitorizarea, respectiv actualizarea lor permanent.

Prin aceste contracte, societatea se angajează să ofere prestarea anumitor servicii hoteliere şi de alimentaţie reprezentanţilor firmei solicitante care se angajează să achite contravaloarea acestor servicii în termenul şi condiţiile specificate în contractul încheiat.

Preview document

Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 1
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 2
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 3
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 4
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 5
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 6
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 7
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 8
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 9
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 10
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 11
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 12
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 13
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 14
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 15
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 16
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 17
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 18
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 19
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 20
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 21
Practică - Hotel Dâmbovița - Pagina 22

Conținut arhivă zip

  • Practica - Hotel Dambovita.doc

Alții au mai descărcat și

Serviciile Turistice

Obiective: 1.Să dau noţiunea de servicii turistice, 2.Să numesc principalele caracteristici ale serviciilor turistice; 3.Să expun succesiunea...

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Hotel Dâmbovița

Misiunea hotelului este aceea de a  asigura servicii de calitate superioară într-o atmosferă de lucru pozitivă astfel încât oaspeţii noştri să se...

Hotel Dâmbovița

ASPECTE GENERALE PRIVIND ACTIVITATAEA S.C.' COMPLEX HOTELIER DAMBOVITA' S.A. 1. Aspecte generale privind evoluţia turismului in România In...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Hotelurile Hilton

Hilton Hhonors Worldwide : Razboiul loialitatii Hotelurile Hilton privesc cele mai frecvente programe ale oaspetilor ca cel mai important...

Te-ar putea interesa și

Hotel Dâmbovița

Argument Hotelul Dâmboviţa, incadrat in categoria hotelurilor de 3 stele poate satisface cele mai exigente cerinte. Mi-am ales aceasta unitate...

Hotel Dâmbovița

ASPECTE GENERALE PRIVIND ACTIVITATAEA S.C.' COMPLEX HOTELIER DAMBOVITA' S.A. 1. Aspecte generale privind evoluţia turismului in România In...

Ai nevoie de altceva?