Prezentarea Lantului Hotelier Hilton

Extras din proiect Cum descarc?

Turismul reprezinta un fenomen puternic ancorat in planul economic, politic, social, cultural si natural. Este specific societatii moderne si influentat de evolutia acesteia, mai mult decat atat, poate fi considerat un indicator al calitatii vietii sociale. Adresandu-se unor segmente largi si raspunzand pe deplin nevoilor acestora, turismul se detaseaza printr-un inalt dinamism, atat la nivel national cat si international.
Complexitatea si particularitatile fenomenului turistic plaseaza intr-o pozitie centrala resursa umana implicata, una dintre cele mai valoroase resurse ale unei firme de turism.
Industria hoteliera, apreciata in cele mai multe tari ca o activitate autonoma, distincta a domeniului turistic, reuneste intr-un sistem coerent toate procesele desfasurate in unitatile de cazare generate de primirea, sejurul si plecarea turistului. Continutul acestui domeniu a evoluat pe masura dezvoltarii capacitatilor de cazare si a implicarii lor in activitatea turistica, amplificandu-se cu noi functii si forme de prestatii.
Studierea unei firme de turism se deosebeste esential de cea a unei firme de comert tocmai prin faptul ca produsele acesteia sunt de fapt servicii, pentru care prima impresie, data de ambianta, comportamentul personalului este foarte importanta. Acestea reprezinta elemente de materializare a serviciului, mod de punere in practica si realizarea prestatiilor, ce sunt esentiale pentru calitatea serviciilor si fidelizarea clientelei.
Lucrarea de fata isi propune sa abordeze aspecte referitoare la lantului hotelier Hilton, care este pe locul al doilea in lume dupa Intercontinental Hotels Group, la o diferenta de 60.000 de camere. Aceasta alegere fiind motivata de evolutia spectaculoasa a acestui lant hotelier care de decenii face istorie si care si-a castigat, datorita legendarului Conrad Hilton, o reputatie remarcabila in domeniul serviciilor. 
Evolutia se datoreaza in cea mai mare parte introducerii si aplicarii de catre departamentul de resurse umane a unei politici de personal eficiente, moderne, unde omul este in centrul atentiei. Pentru aceasta s-a pus accentul pe stimularea competentei profesionale, prin provocari intelectuale permanente, prin preocuparea departamentului de resurse umane de dezvoltarea carierelor, ceea ce constituie o motivatie puternica pentru angajati.
Lucrarea este structurata in trei capitole astfel: primul capitol parcurge istoria, evolutia si locul lantului Hilton pe piata turistica; cel de-al doilea prezinta piata turistica, oferta si tarifele lantului hotelier si al treilea capitol analizeaza situatia economico-financiara a lantului hotelier Hilton.
"Succesul este puternic legat de actiune. Oamenii de succes sunt intr-o continua miscare. Acestia fac greseli, dar nu renunta niciodata. " Aceste cuvinte ii apartin lui Conrad Hilton, fondatorul lantului Hilton, al carui spirit il regasim in toate hotelurile sale si in ziua de astazi. El a lasat mostenire tuturor oamenilor, nu numai familiei sale ideea ca orice dorinta se poate indeplini daca iti doresti cu adevarat.
Hilton Hotels Corporation este una dintre cele mai mari companii hoteliere din lume, cu aproximativ 2.800 hoteluri, 485.000 camere in 80 de tari si 150.000 de angajati in toata lumea. Mai mult de 2.300 de hoteluri sunt detinute, manageriate sau francizate in Stalele Unite, unde portofoliul cuprinde unele dintre cele mai cunoscute si respectate branduri hoteliere: Hilton(R), Conrad(R), Doubletree(R), Embassy Suites Hotels(R), Hampton Inn(R), Hampton Inn & Suites(R), Hilton Garden Inn(R), Hilton Grand VacationsT, Homewood Suites by Hilton(R) si Waldorf-Astoria Collection(R).
1.1 Istoric
Hilton Hotels Corporation este lider in industria ospitalitatii care detine, manageriaza si francizeaza peste 2000 de hoteluri in jurul lumii. Ramura internationala a companiei, Hotelurile Conrad au locatii ca: Australia, Anglia, Irlanda, Belgia, Turcia, Hong Kong si Singapore. Desi a fost vandut, lantul a fost in mare parte a istoriei sale condus de membrii familiei Hilton din 1919, cand fondatorul Conrad Hilton a cumparat primul hotel. Spre sfarsitul anilor 1940, Hilton detinea un lant ce oferea servicii hoteliere de calitate superioara in toata lumea.
In 1960 Hilton a vandut operatiunile internationale si s-a concentrat pe contractele de management si franciza. Apoi s-a orientat spre ceea ce urma sa devina o sursa primara de venit: hotelurile-cazinou. Hilton-ul s-a extins in domeniul jocurilor de noroc in 1971, pana in 1989 jocurile de noroc aduceau 44% din veniturile companiei.
In 1996 Barron Hilton a legat managementul de zi cu zi al lantului de Stephen F. Bollenbach. Spunand fraza: companiile mari fac lucruri mari, Stephen F. Bollenbach a revitalizat compania cu actiuni indraznete. A denumit operatiunile cu jocuri de noroc ale companiei Park Place Entertainment Corporation in 1998. Un an mai tarziu a condus achizitia de 3,7 mld. de dolari a Promus Hotel Corporation din care au rezultat brandurile Doubletree, Embassy Suites, Hampton Inn, Homewood Suites si Harrison Conference Centers.


Fisiere in arhiva (1):

  • Prezentarea Lantului Hotelier Hilton.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!