Programul de dezvoltare a activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata - agentie turism

Cuprins proiect Cum descarc?

1. DATE GENERALE -  CERERE TIP (SE VA PRINTA SECTIUNEA DUPA COMPLETARE)
2. VIZIUNE, STRATEGIE
3. ISTORIC, MANAGEMENT, RESURSE UMANE, ACTIVITATE CURENTA
4. PREZENTAREA PROIECTULUI
5. ANALIZA PIETEI 
6. ANALIZA OPERATIONALA - DUPA IMPLEMENTAREA PROIECTULUI 
7. JUSTIFICAREA NECESITATII FINANTARII NERAMBURSABILE SI A OPORTUNITATII ACHIZITIEI
8. SUSTENABILITATEA PROIECTULUI


Extras din proiect Cum descarc?

1. DATE GENERALE 
1. DATE GENERALE 
Titlul planului de investitii: Investitii in tehnologie pentru dezvoltare la SC AGENTIA DE TURISM SRL
Denumire solicitant: S.C. AGENTIA DE TURISM S.R.L.
Cod Unic de Inregistrare: 
Nr. de inregistrare la ORC: 
Adresa solicitant : 
Judetul: 
Cod postal: 
Nr. Telefon: 
Nr. Fax: 
Email: 
COD CAEN aferent activitatii principale 7912
COD CAEN aferent planului de investitii: 7912
Locatia implementarii planului (adresa): 
Persoana de contact (denumire, telefon, email): 
IMM este platitoare de TVA : 1 Da 
0 Nu
Forma juridica: S.R.L.
Capitalul social: 
2000,00 lei, detinut de persoane fizice
- persoane fizice 100%
- persoane juridice: 0% 
Numarul mediu scriptic anual de personal (in anul fiscal anterior - 2015): 5
Cifra de afaceri (conform ultimului bilant contabil anual aprobat- pentru 2015):lei 1822926
Valoarea totala a planului de investitii (cheltuieli eligibile+neeligibile)- lei: 62869.60
Valoarea eligibila a planului de investitii:lei 52391.33
Valoarea AFN -  lei: 39.293,50 Procent din valoarea eligibila a planului de investitii 75
Valoarea contributiei proprie (doar pentru cheltuieli eligibile):lei 13.097,83 Procent din valoarea eligibila a planului de investitii 25
Categoria IMM
Microintreprindere 1
Intreprindere mica
Intreprindere mijlocie
Se va incarca in aplicatie Anexa 13 Cererea tip de acord de principiu completata si semnata! 
Se descarca din aplicatie Anexa 4, 5 si 6 dupa caz si se urca scanate si semnate!
Se va incarca in aplicatie copia certificata a buletinului de identitate/cartii de identitate a reprezentantului legal al societatii solicitante / imputernicitului!
Se va incarca in aplicatie copia certificata a certificatului de inmatriculare!
Se va incarca in aplicatie Declaratia pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si datoriilor catre bugetul general consolidat, atat pentru sediul social,cat si pentru toate punctele de lucru care au cod unic de inregistrare fiscala,conform prevederilor Legii nr.273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare!
Se va incarca in aplicatie Declaratia pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si datoriilor catre bugetele locale, atat pentru sediul social,cat si pentru toate punctele de lucru (indiferent daca au sau nu cod unic de inregistrare fiscala)!
Se va incarca in aplicatie Imputernicirea semnata si stampilata de reprezentantul legal al societatii solicitante, in cazul in care o alta persoana decat aceasta semneaza cererea tip de acord de principiu pentru finantare!
Se va incarca in aplicatie certificatul constatator conform Anexei nr. 10, sectiunea A!
2.VIZIUNE, STRATEGIE 
A. 
Care este esenta afacerii dvs. ? Ce anume genereaza bani si profit ? 
Detaliati activitatea principala pe care accesati programul. Factorii pe care ii considerati relevanti pentru afacerea dvs. (ex: localizare, auto-evaluarea tehnologiei pe care o veti utiliza, experienta anterioara a intreprinzatorului etc.).
Se va preciza modul in care intreprinderea isi utilizeaza resursele de munca, materiale si banesti pentru realizarea obiectivelor propuse.
- Viziunea intreprinderii, reprezentarea a ceea ce se doreste a fi organizatia in viitor
- Analiza situatiei curente si identificarea misiunii intreprinderii, o istorie a obiectivelor, politicilor si realizarilor sale
- Examinarea perspectivelor pentru viitor in contextul obiectivelor pe termen lung
Esenta afacerii noastre porneste de la un citat celebru care spune astfel: ,,Calatoriile au tendinta de a intensifica toate emotiile umane".
Ca urmare, viziunea noastra se centreaza pe obiectivul de a dezvolta oferte turistice de calatorie sau de afaceri, din care clientul sa plece cu adevarat incantat de experientele traite.
In acest demers ne vor sprijini nu doar oamenii din echipa noastra (cei patru actuali angajati ai firmei, din care doi sunt direct implicati in schimbarea perceptiei clientilor nostri despre calatorii si vacante), ci si partenerii nostri (unitati de cazare partenere sau alti tour operatori parteneri), pe care ii consideram o extensie a firmei noastre.
Ceea ce ne-a indreptat pe aceasta cale a afacerilor in domeniul turismului a fost propria noastra pasiune pentru calatorii, pentru descoperirea lumii asa cum este ea, pentru amintirile pe care le creeaza un sejur alaturi de oameni importanti pentru noi.
De aceea, aspectele materiale ale afacerii - banii si profitul - sunt generate de recomandarile clientilor incantati de experientele oferite, prin comenzile pe care ei le repeta, sau prin recomandarile pe care le fac prietenilor si cunostintelor, veniturile noastre provenind in principal din comisioanele primite de la parteneri sau aplicate de noi produselor comercializate.
Piata noastra curenta este constituita de clienti din ORAS si judetul JUDET, insa cu sprijinul tehnologiilor noi (website, platforme de comenzi, promovare online, etc.), firma noastra a inceput sa furnizeze servicii turistice si altor clienti din Romania, acesta fiind un alt element al viziunii noastre -  extinderea fara bariere geografice a portofoliului nostru de clienti.
Asadar, misiunea pe care ne-am propus-o este ca AGENTIA DE TURISM sa fie o firma de travel dinamica, care faciliteaza experiente unui grup de clienti national.
Din perspectiva dotarilor pe care le detinem si a factorilor pe care ii consideram importanti pentru a furniza servicii turistice competitive in noile conditii ale pietei produselor si serviciilor turistice, consideram ca exista cateva lucruri care ne lipsesc pentru a ne realiza misiunea si viziunea cu si mai mare rapiditate. Aceste lucruri sunt reprezentate de:
1) Provocarea tehnologiei si inovatiei -  progresul tehnic in ceea ce priveste prelucrarea informatiei si transmiterea ei catre piata este mult mai rapid pentru echipamentele pe care le detinem -  acestea sunt echipamente mai vechi, iar uzura morala a dotarilor TIC, precum laptop-uri si multifunctionale este una extrem de rapida.
2) Tot progresul tehnic in ceea ce priveste metodele de prezentare si promovare online (website-uri, publicitate, etc) ne-au relevat a doua problema pe care compania o are cu privire la prelucrarea si transmiterea informatiei in mediul online, catre client, si anume aceea de necorelare rapida intre ofertele partenerilor nostri si capacitatea de actualizare a website-ului, acesta fiind destul de static si nepermitand interactiuni cu clientul
3) Iar de aici a aparut ce-a de-a treia problema -  aceea legata de ,,oficializarea" comenzilor, prin oferirea de catre website a posibilitatii de cumparare cu foarte putine click-uri de mouse, stiindu-se faptul ca o oportunitate de vanzare trebuie fructificata rapid, astfel incat clientul sa nu se razgandeasca. Cu cat procesul de cumparare este mai simplu pentru el (sau ea), cu atat sansele de a se razgandi sunt mai mici.
De aceea, planul de investitii propus in cele ce urmeaza se incadreaza in strategia pe termen scurt a companiei de a isi creste eficienta prin achizitia de dotari specifice si de software specific pentru turism, identificand urmatoarele solutii la problemele pe care tocmai le-am expus:
4) Achizitionarea de echipamente TIC performante, care sa sprijine fluxul tehnologic al activitatii companiei (conceperea, promovarea si vanzarea de produse si servicii turistice)
5) Achizitionarea unui software pentru activitatea de turism, care sa revolutioneze modul cum clientii ajung la produsele turistice pe care le comercializam si care sa permita cateva aspecte esentiale pentru activitatea noastra, precum:
6) Interactiunea cu clientul, prin intermediul unei interfete web (site-ul redezvoltat si adaptat, costurile fiind suportate din surse proprii, intrucat nu sunt eligibile in cadrul proiectului)
7) Capabilitatea de comanda, rezervare, plata online pentru client
8) Capabilitatea de actualizare zilnica a bazelor de date ale operatorilor parteneri pentru companie
Situatia actuala a companiei reflecta in totalitate lipsa acestor instrumente, in special a paginii web moderne si a unui sofware de comert electronic, pentru a oferi potentialilor clienti posibilitatea efectuarii de rezervari on line, in timp real.
Bazandu-ne pe experienta companiilor de profil care au implementat astfel de sisteme apreciem ca ne vom extinde adresabilitatea la nivel national si vom inregistra cresteri substantiale ale vanzarilor.
Pe termen lung ne gandim la redeschiderea biroului de la Bucuresti si la marirea numarului de furnizori, implementarea de noi tipuri de oferte si pachete turistice.
Pentru viitor, strategia noastra este urmatoarea:
1) Pe termen scurt -  2016-2017:
- Consolidarea bazei materiale a companiei, in special dotarile cu echipamente IT si de specialitate pentru a sprijini activitatile de turism (Termen de realizare: maxim anul 2016)
- Consolidarea echipei de specialisti, cu minim 2 agenti turism (Termen de realizare: maxim anul 2017)
2) Pe termen mediu -  2016-2019:
- Cresterea cifrei de afaceri din servicii turistice cu 15% in urmatorii 3 ani
- Deschiderea unui punct de lucru la Bucuresti
3) Pe termen lung -  2016-2025:
- Obtinerea unor contracte cu clienti corporate
- Obtinerea unor contracte cu clienti autoritati publice
- Dezvoltarea la nivel regional (Sud-Muntenia si Bucuresti-Ilfov)


Fisiere in arhiva (1):

  • Programul de dezvoltare a activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata - agentie turism.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!