Proiect Management Strategic - Studiu de Caz Omniasig

Extras din proiect Cum descarc?

1. Istoric si activitate 
In 1995 cand si-a inceput activitatea, Omniasig avea o singura sucursala si 12 angajati. Astazi, Omniasig a devenit membru al unuia dintre cele mai importante grupuri de asigurari din Europa Centrala si de Est, Vienna Insurance Group. Numara peste 200 de sucursale, agentii si puncte de vanzare iar echipa este formata din aproximativ 1500 de angajati cu carte de munca si peste 12,000 de agenti la nivel national.
Omniasig se constituie astazi intr-unul din reperele importante ale industriei asigurarilor din Romania, cu o cifra de afaceri care o situeaza in piata de profil pe pozitia a treia.
OMNIASIG - grup de asigurari cu capital mixt, infiintat in 1995, avand in componenta sa companiile OMNIASIG ASIGURARE-REASIGURARE, OMNIASIG ASIGURARI de VIATA si OMNIASIG-ADDENDA, a cunoscut o evolutie ascendenta, de la an la an.Inca de la aparitia sa pe piata si-a castigat o imagine de incredere, avand un suport financiar puternic, stabil, sustinut de experienta unui actionariat de renume.
Structura actionariatului Omniasig Societate de Asigurare-Reasigurare este (la data de 30.09.2006):
o Vienna Insurance Group - 97,776%
o Persoane juridice de nationalitate romana - 0,355%
o Persoane fizice de nationalitate straina - 0,145%
o Persoane fizice de nationalitate romana- 1,724%
Misiune
,,Pentru orice asigurator care se respecta, adevarata masura a valorii este ,,cat de repede si cat de bine reactioneaza atunci cand clientul are nevoie de el"" - Constantin Toma, presedinte
Vrem sa demonstram ca suntem cei mai buni. Prin intermediul produselor si serviciilor noastre, va oferim calitate si inalt profesionalism. Facem tot ce e mai bun pentru clientii si partenerii nostri, incercand astfel sa devenim lideri pe piata romaneasca de asigurari.
Sub umbrela Vienna Insurance Group ne angajam sa asiguram servicii eficiente si de cea mai inalta calitate. Vrem sa impartasim un sistem de valori ce reprezinta ,,cartea noastra de vizita".
Intr-un mediu competitiv, trasatura specifica a mediului de afaceri actual, suntem hotarati sa inovam, sa cautam si sa aplicam cele mai bune solutii, sa recunoastem schimbarile si sa ne adaptam cu succes la dinamismul caracteristic erei consumatorului.
Obiective strategice
o Obiectivul principal al companiei este acoperirea celor mai exigente cerinte ale pietei, dorind astfel sa-si consolideze pozitia de lider;
o Cresterea cotei de piata cu 5 % pana la sfarsitul anului 2008;
o Achizitionarea unor tehnologii informatice avansate pentru sistematizarea si mentinerea unei evidente clare si obiective a activitatii;
o Respectarea principiului prudentei in gestionarea fondurilor societatii, ca responsabilitate majora fata de clientii si actionarii sai ;
o Omniasig urmareste consolidarea in continuare a pozitiei sale pe piata asigurarilor din Romania prin optimizarea permanenta a calitatii serviciilor oferite, prin cresterea profitabilitatii si a competitivitatii ;
o Realizarea echilibrului optim intre cresterea profitabilitatii companiei si satisfacerea la un inalt nivel de profesionalism a exigentelor clientilor, armonizarea intereselor companiei cu interesele tuturor partenerilor sai.
Sistemul de valori al organizatiei
Sistemul de valori al organizatiei presupune:
- Satisfacerea clientilor si crearea unei relatii pe termen lung cu acestia;
- Motivarea angajatilor;
- Integritatea;
- Etica;
- Responsabilitatea;
- Profesionalismul;
- Dedicatia.
Acest ansamblu de valori constituie elementul esential al culturii organizationale, el contribuind la crearea unei conceptii de ansamblu care sa individualizeze compania Omniasig.
Flexibilitatea si adaptabilitatea la nevoile specifice si la situatia existenta pe piata asigurarilor, controlul permanent exercitat asupra termenelor si modalitatilor de indeplinire a obligatiilor asumate ce decurg din riscurile asigurate, orientatea catre satisfacerea cu un inalt grad de profesionalism a cerintelor clientilor, au facut din Omniasig o companie cu nume sonor asociat credibilitatii, fortei financiare si dinamismului.
2. Structura organizationala
Compania Omniasig o putem incadra intr-o structura organizatorica de tip geografic avand 43 de succursale in intreaga tara.
Avantajele acestei structuri sunt :
o Permite adaptarea strategiei la necesitatile fiecarei tari /zona geografica ;
o Delegarea responsabilitatii profitului/pierderilor catre cel mai de jos nivel strategic ;
o Perfectionarea coordonarii functionale cu cerintele pietei.Avantaje pentru economia operatiunilor locale . 
Dezavantajele acestei structuri sunt :
o Dificultati serioase in mentinerea imaginii si reputatiei de la o arie la alta, cand managerii exercita o autoritate puternica ;
o Poate duce la o dublare a personalului functional la nivel de firma si zone geografice.


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiect Management Strategic - Studiu de Caz Omniasig.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!