Promovarea in Domeniul Hotelier

Cuprins proiect Cum descarc?

Argument personal 3
Motivatie 3
Scop si obiective 3
Introducere in industria hoteliera- componenta a industriei turistice 4
CAPITOLUL I 5
Promovarea produselor hoteliere prin elementele mixului de marketing 5
Mixul de marketing- generalitati 5
Politica de produs 6
Produsul hotelier- parte integrata produsului turistic 7
Caracteristicile serviciilor hoteliere 8
Politica de pret 10
Politica de plasare/distributie 12
Politica de promovare- notiuni generale 13
CAPITOLUL II 15
Particularitati ale politicii promotionale din domeniul hotelier 15
Componentele politicii promotionale (particularitati pentru industria hoteliera) 15
Obiectivele promovarii 15
Mixul promotional 16
Formele promovarii 16
Particularitatile, continutul si rolul tehnicilor de promovare a vanzarilor 17
CAPITOLUL III 21
Best Western Bucovina- studiu de caz 21
Scurt istoric 21
Prezentarea societatii. Obiect de activitate 23
Prezentarea societatii 23
Obiect de activitate 24
Clasificarea si descrierea serviciilor oferite in cadrul hotelului 24
CAPITOLUL IV 37
Tehnici de promovare a vanzarilor in cadrul "S.C. Casa de Bucovina S.A. Gura Humorului (Best Western Bucovina) 37
Promovarea produsului Best Western Bucovina 37
Promovarea imaginii 40
Tehnici de promovare a vanzarilor in cadrul Best Western Bucovina si exemple aferente fiecarei tehnici 41
Impactul tehnicilor promotionale din cadrul Best Western Bucovina asupra activitatii hoteliere 48
CAPITOLUL V 49
Concluzii si propuneri privind tehnicile de promovare a vanzarilor in cadrul Best Western Bucovina 49
Bibliografie 52


Extras din proiect Cum descarc?

Argument personal
Motivatie
Decizia de a aborda aceasta tema are ca punct de plecare importanta pe care o exercita promovarea in cadrul domeniului hotelier; astfel, se doreste ca prin aceasta lucrare sa se evidentieze cat din teorie se aplica in practica, in ceea ce priveste promovarea vanzarilor, in mod deosebit, apoi se doreste a se afla cat de importanta este calitatea serviciilor si promovarea acestora in cadrul unui hotel de renume din Bucovina, cu clasificarea de patru stele.
Scop si obiective
Scopul acestei lucrari il reprezinta identificarea concreta a tehnicilor de promovare a vanzarii in domeniul hotelier, cu referire la S.C. Casa de Bucovina- Club de Munte S.A. (Best Western Bucovina), un hotel de patru stele (****) din orasul Gura Humorului. 
In cazul acestei cercetari, s-a pornit de la identificarea teoretica a componentelor mixului de marketing- produs, pret, plasare/distributie, promovare- adaptate domeniului hotelier, iar dupa evidentierea caracteristicilor promovarii si a tehnicilor de promovare a vanzarilor, s-a avut in vedere punerea lor in practica in cadrul hotelului Best Western Bucovina.
In contextul lucrarii am urmarit doua obiective principale:
o Descrierea serviciilor oferite de hotel, pe categorii, avand in vedere importanta acestora (de exemplu: servicii de baza, servicii periferice, servicii de baza derivate);
o Prezentarea mijloacelor si tehnicilor de promovare din cadrul hotelului.
Introducere in industria hoteliera- componenta a industriei turistice
Oferta turistica, in ansamblu, este alimentata de productia turistica prin produse specifice fiecarei componente a ofertei. Aceste produse, variate si elaboraten dau un caracter eterogen si complex organizarii productiei turistice.
Pe masura dezvoltarii fenomenului turistic, productia turistica inregistreaza o diviziune a muncii, o specializare inalta, pe segmente de activitati turistice. Toate aceste categorii de activitati turistice reprezinta prin excelenta industria turistica. Industria turistica cuprinde o varietate mare de afaceri care urmaresc indeplinirea unui singur scop: furnizarea de produse si servicii necesare sau dorite de calatori. O componenta a industriei turistice o reprezinta si industria hoteliera.
Lumea industriei hoteliere este in continua schimbare. Securitatea a devenit o preocupare tot mai mare pentru oaspeti; oriunde ar calatori, ei se asteapta la un loc sigur unde sa poata dormi si la un grad mare de securitate pentru lucrurile personale. Continutul industriei hoteliere, functiile si trasaturile acesteia au evoluat in conexiune cu dezvoltarea capacitatilor de cazare si implicarea lor in activitatea turistica.
Industria hoteliera, recunoscuta si ca o componenta distincta a economiei, exprimata cu suficienta rigoare de grupa de servicii ,,hoteluri si restaurante", are ca domeniu de referinta totalitatea proceselor desfasurate in unitatile de cazare generate de primirea, sejurul si plecarea calatorului. Preocuparea pentru oferirea unor servicii hoteliere de calitate superioara este fi insotita de eficientizarea activitatii. Fiind o industrie bazata pe servicii, are ca prim obiectiv si suport pentru dezvoltare- satisfactia clientilor sai.
Romania este, fara indoiala, una dintre pietele hoteliere cu cei mai mari indici de crestere din Europa, atat in planul investitiilor hoteliere noi livrate pietei, cat si in planul gradului mediu de ocupare si tarifului mediu obtinut. Conform evaluarilor Peacock Hotels , se estimeaza ca in intervalul 2006-2009 se vor face investitii cumulate in industria ospitalitatii de peste 1,2 miliarde de euro, crescand considerabil ponderea investitiilor straine, dar si a programelor de finantare comunitare. Se apreciaza ca sporirea si diversificarea zonala a capacitatilor de cazare si functiunilor turistice vor contribui pe termen mai lung si la reglarea tarifelor hoteliere, eliminand cresterile lor artificiale in varfuri de sezon in baza caracterului limitat al alternativelor prezente.
CAPITOLUL I
Promovarea produselor hoteliere prin elementele mixului de marketing
Mixul de marketing- generalitati
Operationalizarea misiunii, strategiilor si pozitionarea pe piata se realizeaza, in ultima instanta prin alcatuirea mix-ului de marketing considerat de unii autori principalul instrument al politicii de marketing. Descoperit de profesorul american Neil Borden in 1964 si perfectionat de Mc Carthy conceptul de marketing mix isi gaseste o stralucita confirmare si in marketingul serviciilor, inclusiv al serviciilor hoteliere.
Practic, Borden defineste marketingul ca fiind o sinergie intre mai multe variabile: produs, reclama, marca, promovarea vanzarilor, ambalare, prezentarea produsului, pret, servicii post-vanzare, distributie, logistica, vanzarea personala, cercetare de marketing.


Fisiere in arhiva (1):

  • Promovarea in Domeniul Hotelier.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!