Serviciul front-office funcția concierge - studiu de caz Hotel Vrancea

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 4211
Mărime: 991.77KB (arhivat)
Publicat de: Bianca C.
Puncte necesare: 7

Cuprins

  1. INTRODUCERE 2
  2. CAPITOLUL 1-SERVICIUL FRONT-OFFICE, FUNCŢIA CONCIERGE
  3. 1.1.Hotelul-noțiuni introductive 3
  4. 1.2. Importanţa şi activităţi specifice 4
  5. CAPITOLUL 2 –COMPARTIMENTUL CONCIERGE ÎN CADRUL HOTELULUI VRANCEA
  6. 2.1Activitatea lucrătorului concierge ocazionată de prestarea serviciilor specifice
  7. solicitate pe percursul sejurului clienţilor hotelului Vrancea
  8. 2.1.1.Oferirea informaţiilor cu privire la hotelul Vrancea
  9. 2.1.2. Primirea şi transmiterea mesajelor
  10. 2.1.3. Preluarea şi transmiterea corespondenţei
  11. 2.1.4. Trezirea la orele solicitate de turist
  12. 2.1.5. Păstrarea bagajelor turistului din hotelul Vrancea
  13. 2.1.6. Transportul bagajelor turistului din hotelul Vrancea
  14. 2.1.7. Rezervări diverse pentru clienţii hotelului Vrancea
  15. 2.1.8. Primirea şi rezolvarea reclamaţiilor din hotelul Vrancea
  16. 2.1.9. Păstrarea obiectelor uitate
  17. 2.1.10. Serviciul de curierat şi comisionerat din cadrul hotelului Vrancea
  18. 2.1.11. Asigurarea securităţii clienţiloe şi a bunurilor acestora ai hotelului Vrancea
  19. CONCLUZII ȘI PROPUNERI
  20. BIBLIOGRAFIE

Extras din proiect

INTRODUCERE

Rolul acestui proiet în primul rând, este acela de a vă prezenta o mică parte din cunoştinţele mele, pe care le-am asimilat în acest an şcolar, iar în al 2-lea rând, are rolul de a face cunoscută o parte din teoria practicării acestei frumoase şi interesante meserii- LUCRĂTOR ÎN HOTEL.

În acest proiect este prezentat rolul compartimentului concierge din cadrul hotelului Vrancea.

El este structurat pe două capitole, primul prezintă „Serviciul front-office”, funcţia concierge şi anume, „importanţa şi activităţi specifice”, iar cel de-al doilea capitol, este intitulat „Compartimentul concierge în cadrul hotelului Vrancea”, şi enumără serviciile care sunt solicitate de clienţi in timpul sejurului lucrătorului concierge, informaţii pe care lucrătorul concierge trebuie să le ofere clienţilor care sosesc la hotel, care sunt regulile şi etapele ce trebuie respectate în cazul primirii sau transmiterii mesajelor şi a corespondenţei, ce inseamnă serviciul solicitat de către clienţi, şi anume trezirea la orele stabilite de aceştia, cum se îndeplineşte serviciul de păstrare a bagajelor turiştilor din cadrul hotelului, cum se efectuează serviciul de rezervări diverse, ce trebuie să facă lucrătorul concierge în cazul primirii unor eventuale reclamaţii şi cum poate remedia neplăcerile cauzate de acestea clienţilor, ce trebuie făcut în cazul în care clientul uită în hotel anumite obiecte.

În acest proiect veţi putea afla şi cum se procedează în cazul curieratului şi comisioneratulu precum şi cum hotelul Vrancea asigură securitatea clienţilor ce-i calcă pragul, dar şi a bunurilor acestora.

CAPITOLUL 1

SERVICIUL FRONT-OFFICE FUNCŢIA “CONCIERGE”

1.1 Hotelul-noțiuni introductive

Hotelul este structura de primire turistică amenajată în clădiri sau în corpuri de clădiri sau în corpuri de clădiri, care:

- Pune la dispoziția turiștilor, camera, garsoniere sau apartamente dotate corespunzător

- Asigură prestări de servicii specifice,

- Dispune de de recepție și de spații de alimentație în incintă

Potrivit prevederilor din Hotararea Guvernului nr. 601/1997 privind clasificarea structurilor de primire turistice, art. 6, se stabilesc metodologia si criteriile de clasificare pentru toate tipurile de structuri de primire turistice cu functiuni de cazare si de alimentatie publica din Romania.

Structurile de primire turistice se clasifica pe stele sau categorii dupa caracteristicile constructive, dotarile si calitatea serviciilor pe care le ofera.

Clasificarea are ca scop prioritar protectia turistilor, constituind o forma codificata de prezentare sintetica a nivelului de confort si a ofertei de servicii.

După categoria de confort a obiectivelor de cazare, unităţile se clasifică după caracteristicile constructive, amplasament, calitatea şi complexitatea dotărilor, instalaţiilor şi diversitatea serviciilor pe care le oferă.

De exemplu, în România se întâlnesc în funcţie de gradul de confort următoarele tipuri de unităţi de cazare:

1. hoteluri de 5, 4, 3, 2, 1 stele;

2. hoteluri-apartament de 5, 4, 3, 2 stele;

3. moteluri de 3, 2, 1 stele;

4. hoteluri pentru tineret de 3, 2, 1 stele;

5. hosteluri de 3, 2 stele;

6. vile de 5, 4, 3, 2, 1 stele;

7. bungalouri de 3, 2, 1 stele;

8. cabane turistice, cabane de vanatoare, cabane de pescuit de 3, 2, 1 stele;

9. sate de vacanta de 3, 2 stele;

10. campinguri de 4, 3, 2, 1 stele;

11. popasuri turistice de 2, 1 stele;

12. pensiuni turistice urbane de 4, 3, 2, 1, stele;

13. pensiuni turistice rurale de 4, 3, 2, 1 flori (margarete), pensiuni agroturistice de 4, 3, 2, 1 flori (margarete);

14. apartamente sau camere de inchiriat in locuinte familiale sau in cladiri cu alta destinatie de 3, 2, 1 stele;

5. structuri de primire cu functiuni de cazare pe nave fluviale si maritime de 5, 4, 3, 2, 1 stele.

Preview document

Serviciul front-office funcția concierge - studiu de caz Hotel Vrancea - Pagina 1
Serviciul front-office funcția concierge - studiu de caz Hotel Vrancea - Pagina 2
Serviciul front-office funcția concierge - studiu de caz Hotel Vrancea - Pagina 3
Serviciul front-office funcția concierge - studiu de caz Hotel Vrancea - Pagina 4
Serviciul front-office funcția concierge - studiu de caz Hotel Vrancea - Pagina 5
Serviciul front-office funcția concierge - studiu de caz Hotel Vrancea - Pagina 6
Serviciul front-office funcția concierge - studiu de caz Hotel Vrancea - Pagina 7
Serviciul front-office funcția concierge - studiu de caz Hotel Vrancea - Pagina 8
Serviciul front-office funcția concierge - studiu de caz Hotel Vrancea - Pagina 9
Serviciul front-office funcția concierge - studiu de caz Hotel Vrancea - Pagina 10
Serviciul front-office funcția concierge - studiu de caz Hotel Vrancea - Pagina 11
Serviciul front-office funcția concierge - studiu de caz Hotel Vrancea - Pagina 12
Serviciul front-office funcția concierge - studiu de caz Hotel Vrancea - Pagina 13
Serviciul front-office funcția concierge - studiu de caz Hotel Vrancea - Pagina 14
Serviciul front-office funcția concierge - studiu de caz Hotel Vrancea - Pagina 15
Serviciul front-office funcția concierge - studiu de caz Hotel Vrancea - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Serviciul Front-Office Functia Concierge - Studiu de Caz Hotel Vrancea.doc

Alții au mai descărcat și

Managementul Departamentului Front Office al Hotelului Hilton Athenee Palace

Capitolul 1 INDUSTRIA OSPITALITĂŢII. CONCEPTE ŞI PARTICULARITĂŢI 1.1 . Stadiul actual al dezvoltării turismului Turismul reprezintă, atât prin...

Calitatea Serviciilor în Industria Hotelieră

INTRODUCERE Industria hotelieră modernă se conturează odată cu apariţia marilor hoteluri europene din a doua jumătate a secolului al –XIX- lea...

Modalități de organizare a serviciului de cazare la Hotel Vega

INTRODUCERE Turismul reprezintă un fenomen economico-social specific civilizaţiei moderne, puternic ancorat în viaţa socială şi influenţat de...

Cultura gastronomică în turism

Introducere În lucrarea următoare va fi dezvăluită tema „Activitatea de deservire a clienţilor în unităţile de alimentaţie publică" ce cuprinde...

Protecția consumatorului privind serviciile hoteliere

INTRODUCERE Întâietatea utilizării noţiunii de consumator este disputată între europeni şi nord-americani. Cei din urmă afirmă că preşedintele...

Front-office-ul unui hotel din Brașov

ARGUMENT In cadrul diviziei cazare se desfasoara activitatile de inchiriere a camerelor dar si de asigurarea de servicii si dotari pt. clienti....

Alimentația publică - Restaurantul Parc

INTRODUCERE Dezvoltarea turismului în ultimele decenii, ampla lui extindere pe plan naţional şi internaţional, avântul continuu al mişcării...

Industria Hotelieră

1. Definirea industriei hoteliere Turistul este un client pretenţios. În plus, cererea lui este motivată divers şi se schimbă in pas cu...

Ai nevoie de altceva?