Strategia Turistică a Suediei

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 43 în total
Cuvinte : 11654
Mărime: 3.74MB (arhivat)
Publicat de: Isidor Ionescu
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Conf. Univ. Dr. Andreea Băltăreţu
Universitatea Creştină „Dimitrie Cantemir” Bucureşti Master Managementul Afacerilor în Turism

Cuprins

  1. 1. CONSIDERAŢII GEOGRAFICE GENERALE
  2. 1.1. Aşezare geografică
  3. 1.2. Căile de comunicaţie
  4. 1.3. Cadrul geografic natural
  5. 1.4. Cadrul socio-economic
  6. 1.4.1. Populaţia
  7. 1.4.2. Oraşe
  8. 1.4.3. Economia
  9. 2. OFERTA TURISTICĂ
  10. 2.1. Potenţialul turistic natural
  11. 2.2. Potenţialul turistic antropic
  12. 2.3. Obiective turistice
  13. 2.4. Baza tehnico materiala si serviciile turistice ale Suediei
  14. 2.2.1. Structuri de primire turistică cu funcţiuni de cazare şi alimentaţie
  15. 2.2.2. Structuri de primire turistică de agrement, agrement sportiv şi divertisment cultural
  16. 2.5. Forța de muncă în turism
  17. 3. CIRCULAȚIA TURISTICĂ
  18. 3.1.Forme de turism
  19. 3.2. Circulaţia turistică
  20. 4. ORGANIZAREA TURISMULUI ÎN SUEDIA
  21. 5. CONŢINUTUL POLITICII (STRATEGIEI) TURISTICE
  22. 6. BRANDUL TURISTIC
  23. 7. PERSEPCTIVE DE DEZVOLTARE
  24. BIBLIOGRAFIE

Extras din proiect

SUEDIA

Capitala: Stockholm

Limba oficială: Suedeza este limba naţională (dar nu oficială)

limbi minoritare: finlandeza, meänkieli, sami, romani şi idiş. Cei născuţi după cel de-Al Doilea Război Mondial înţeleg şi vorbesc engleza.

Grupuri etnice: suedezi, finlandezi si minoritati sami; straini sau prima generatie de finlandezi, iugoslavi, danezi, norvegieni, greci, turci

Denumire oficială: Regatul Suediei

Aderare UE: 1 ianuarie 1995

Sistem politic: Parlamentul este unicameral. Primul ministru şi parlamentul (Riksdag) cu 349 membri sunt aleşi pentru perioade de patru ani, prin vot direct şi reprezentare proporţionalã.

Suprafaţă: 449,964 km²

Populatie: 9616429 (31 august 2013)

Densitate: 20.6/km²

PIB: în prețul factorilor de producție: €269.2 miliarde

PIB în prețurile pieței: €385.2 miliarde

PIB pe cap de locuitor: €29.700

Rata creșterii economice: 0,9%

Contribuția la PIB:

Agricultură: 1,5%

Industrie: 28,9%

Servicii: 69,6%

Rata şomajului: 7,5% (septembrie 2013)

Religia: 87% Luterani.Restul 13% sunt: catolici,ortodocș i,musulmani, evrei, budisti.

Moneda: Coroana suedeză

Curs: 1€ = 11.4516 coroane

1$ = 9.0342 coroane

Forma de guvernământ: monarhie constitutionala

Ziua naţională: 6 iunie (aniversarea instaurării dinastiei de Vasa - 1523)

Fus orar: GMT + 1

Cap. 1. CONSIDERAŢII GEOGRAFICE GENERALE

1.1. Aşezarea geografică

Figura 1. Harta Suedia Sursa: http://harta.infoturism.ro/Europa/Suedia/harta

Suedia (suedeză Sverige) sau Regatul Suediei (Konungariket Sverige) este un stat în Europa de Nord, situat în partea estică a peninsulei Scandinave, la țărmurile Mării Baltice (Golful Botnic). Cuprinde și numeroase insule din Marea Baltică (Gotland, Ölandș.a.). Are frontiera comună cu Norvegia la nord-vest (1619 km de lungime), Finlanda (586 km) la nord-est, Marea Norduluiîmpreună cu strâmtorile daneze la sud-vest și Marea Baltică la est.

Sub raportul regionarii geografice Suedia face parte din ceea ce numim obisnuit Europa septentrionala. Ea ocupa acea parte a Peninsulei Scandinave care este cuprinsa intre 550 20’ si 690 4’ latitudine nordica si 100 58’ si 240 10’ longitudine estica.

1.2. Căile de comunicaţie

Suedia este conectată la lumea exterioară în principal prin intermediul aerului.

Aeroportul Stockholm-Arlanda este cel mai mare aeroport din Suedia. Este situat în comuna municipală Sigtuna, lângă orașul Märsta, deservind orașele Stockholm (capitala Suediei) și Uppsala, Stockholm fiind la aproximativ 40 km de aeroport. Este unul din cele patru aeroporturi ale Stockholmului (alături de Aeroportul Stockholm-Bromma, Aeroportul Stockholm-Skavsta și Aeroportul Stockholm-Västerås. Cu un trafic de peste 17 milioane de pasageri pe an, este al treilea aeroport atât alScandinaviei cât și al Norden (grupul țărilor nordice). Este al treilea (ca mărime) din huburile Scandinavian Airline System, hubul principal pentru Skyways Express și un focus city pentru Norwegian Air Shuttle.

Bibliografie

Marea enciclopedie-Statele lumii (Financiarul)

Enciclopedia statelor lumii 2004

Facts Tourism Sweden 2008

Tourism in Sweden 2005, Turistdelegationen, May 2005

Tourism in Sweden 2006, Nutek (Swedish Agency for Economic and Regional Growth), May 2006

http://www.swedenabroad.com

http://www.visitsweden.com/sweden/

http://www.infotour.ro/ghid-turistic/suedia/

http://ro.wikipedia.org/wiki/Suedia

www.visit-sweden.com

www.tourist.se

www.swetourism.se

Preview document

Strategia Turistică a Suediei - Pagina 1
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 2
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 3
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 4
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 5
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 6
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 7
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 8
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 9
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 10
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 11
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 12
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 13
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 14
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 15
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 16
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 17
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 18
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 19
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 20
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 21
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 22
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 23
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 24
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 25
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 26
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 27
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 28
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 29
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 30
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 31
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 32
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 33
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 34
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 35
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 36
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 37
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 38
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 39
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 40
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 41
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 42
Strategia Turistică a Suediei - Pagina 43

Conținut arhivă zip

  • Strategia Turistica a Suediei.docx

Alții au mai descărcat și

Politici în turismul internațional - Norvegia

Norvegia este localizata in partea de nord a Europei ,situata în vestul Peninsulei Scandinave, între Oceanul Atlantic (Marea Nordului), Oceanul...

Turismul în Suedia

1.1 PREZENTAREA GENERALA A SUEDIEI Suedia sau Regatul Suediei este un stat puternic industrializat situat în Europa de Nord, în partea estica a...

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Hotelurile Hilton

Hilton Hhonors Worldwide : Razboiul loialitatii Hotelurile Hilton privesc cele mai frecvente programe ale oaspetilor ca cel mai important...

Te-ar putea interesa și

Analiza mediului internațional de afaceri din UE

Cap.1. Introducere În lucrarea noastra “Studiul Privind Mediul Internaţional al Afacerilor în Uniunea Europeana”, am dorit să analizăm toate...

Fundamentarea Strategiei de Comunicare în Marketing la Nivelul SC Complex Delta SRL

CAP. 1 : COMUNICAREA ÎN MARKETING – MIJLOC DE REALIZARE A OBIECTIVELOR POLITICII GLOBALE A ORGANIZATIEI ECONOMICE 1.1. Rolul comunicării în...

Strategia de Branding a Thailandei

1. Scurta prezentare Forma statala : Regatul Thailandei Imn naţional: Phleng Chat Forma de guvernamânt: monarhie constituţională Suprafaţa:...

Strategia de revitalizare a structurii de primire împăratul românilor

INTRODUCERE În zilele noastre turismul a devenit o activitate la fel de importantă precum cea desfăşurată în alte sectoare din economia mondială...

Cooperarea Economică Durabilă a Moldovei în Domeniul Turismului Internațional

INTRODUCERE Călătoriile şi turismul reprezintă cea mai însemnată industrie mondială şi furnizor de locuri de muncă pentru economiile naţionale şi...

Marketing turistic - agenția Balneurotour

1. Misiune Agentia de turism « BalnEuroTour » si-a stabilit drept misiune punerea la dispozitia turistilor a unor pachete de servicii ce includ...

Aprecierea evoluției dinamice și structurale ale pieței internaționale a turismului - studiu de caz Grecia

Importanţa temei cercetate: Turismul reprezintă unul dintre cele mai dinamice sectoare economice, care înregistrează schimbări permanente şi o...

Fundamentele Teoretice ale Managementului Integrării Turismului

Capitolul I Teoriile integrării şi aplicarea lor în procesul integrării europene Termenul de integrare porneşte de la latinescul integrare care...

Ai nevoie de altceva?