Turism internațional Hong Kong

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 39 în total
Cuvinte : 9886
Mărime: 75.19KB (arhivat)
Publicat de: Carol Niculae
Puncte necesare: 9

Cuprins

  1. Introducere
  2. CAP I. PREZENTAREA GENERALĂ A STATULUI HONG KONG
  3. 1.1. Asezare geografică
  4. 1.2. Populaţia
  5. 1.3. Scurt istoric
  6. 1.4. Cadrul natural
  7. 1.4.1. Clima
  8. 1.4.2. Relieful şi hidrografia
  9. 1.5. Cadrul economic
  10. 1.5.1. Împărţirea administrativ teritorială
  11. 1.5.2. Analiza produsului intern brut
  12. 1.5.3. Analiza produsului naţional brut
  13. 1.5.4. Analiza ratei şomajului
  14. 1.6. Cadrul turistic
  15. 1.6.1. Sosiri turişti
  16. 1.6.2.Contribuţia turismului la produsul intern brut al statului
  17. 1.6.3. Nivelul angajărilor
  18. 1.6.4. Încasările
  19. CAP II. ANALIZA INDICATORILOR DE COMPETITIVITATE ÎN TURISM AI STATULUI HONG KONG
  20. 2.1. Locul ocupat în decursul anilor 2007-2009 de indicatorii de competitivitate
  21. CAP III. ANALIZA ŞI EVALUAREA PUNCTELOR FORTE ŞI SLABE ALE STATULUI HONG KONG
  22. 3.1. Punctele forte ale statului
  23. 3.2. Punctele slabe ale statului
  24. CAP IV. STRATEGII DE CREŞTERE A COMPETITIVITĂŢII ALE STATULUI HONG KONG
  25. Concluzie
  26. Anexe
  27. Bibliografie

Extras din proiect

INTRODUCERE

Ca orice activitate economică, turismul prin prestarea unor servicii de calitate, are drept scop satisfacerea consumatorilor şi obtinerea de profit. Astăzi există persoane care plătesc sume mari pentru un sejur deosebit şi de calitate, deci calitatea şi satisfacerea clienţilor devin o forţa majoră care trebuie îmbunatăţită şi întrebuinţată şi întreţinută în mod continuu pentru ca aceste calitaţi să poată genera avantaje mari pentru statul Hong Kong.

După cum bine se ştie, tendinţele actuale ne arată că în viitorul apropiat turismul se va transforma dintr-o preocupare ocazională într-una parmanentă, cu tendinţa de a deveni o nevoie, o necesitate de a evada, resimţită din ce în ce mai mult de catre omul modern.

Astfel Hong Kong este o destinaţie aptă să satisfacă diversele preferinţe ale turiştilor străini, şi de ce nu şi al celor autohtoni. Profesionalismul din industria turistică a statului Hong Kong trebuie să înţeleagă noile tendinţe ale dezvoltării turismului internaţional, iar statul terbuie să realizeze faptul că exigenţele tot mai mari ale clienţilor îi obligă să recurgă la noi instrumente de dezvoltare. Mai mult decât atât, nu este suficient numai să conştientizeze acest lucru, ci este important ca toţi cei implicaţi în acest domeniu să-şi pună în practică aceste idei şi instrumente.

Aşadar în cele ce urmează se va face o scurtă prezentare a proiectului care să pună în evidenţa prezentarea generală a statului Hong Kong, analiza indicatorilor de competitivitate în turism, analiza şi evaluarea strategiilor de dezvoltare din statul Hong Kong, şi în ultima parte va fi analizată strategia de creştere a competitivităţii.

Cap. I. PREZENTAREA GENERALĂ A STATULUI HONG KONG

În cele ce urmează, în cadrul acestui capitol urmează să fie prezentat statul Hong Kong şi vor fi expuse elemente ca asezarea geografică, populaţia, un scurt istoric, cadrul natural ce va cuprinde clima şi relieful, cadrul economic unde vor fi analizaţi mai mulţi indicatori – produsul intern brut, produsul naţional brut şi rata somajului, iar apoi va fi prezentată împărtirea administrativ teritorială a statului Hong Kong. Iar în ultima parte a capitolului, de astfel cea mai importantă va fi prezentat cadrul turistic al statului Hong Kong şi vor fi analizaţi următorii indicatori: sosirile de turişti, contribuţia turismului la produsul intern brut al statului, nivelul angăjărilor din industria turismului.

1.1. Asezarea geografică

Hong Kong-ul este un stat care are capitala la Victoria; limbile oficiale fiind engleza, catoneza şi mandarina, iar moneda oficială este dolarul Hong Kong (HK$). Este un stat foarte mic; principala insulă nu are mai mult de 17 km lungime şi 8 km lăţime, iar întreaga regiune, include o fâşie de pământ proaspăt recuparată din mare, are o suparafaţă de doar 1074km2.

Peninsula şi insulele care formează Hong Kong-ul sunt situate la gurile fluviului Pearl River situat chiar la sud de Tropicul Racului, mai exact împărţit astfel, în Insula Hong-Kong şi ostroave – 80 km2, din Peninsula Kowloon – 10 km2 şi de Noile Teritorii de pe continent – 980 km2.

2.2. Populaţia

Nouăzeci şi cinci la sută din populaţia Hong Kong-ului, dintr-un total de şapte milioane de locuitori, este reprezentată de chinezi, iar cei mai mulţi îşi au rădăcinile în provincia Guangdong din apropiere. Cu toate acestea Hong Kong-ul se menţine un oraş cosmopolit şi a devenit astfel datorită numeroaselor grupuri de străini care s-au stabilit aici, contribuind în afaceri, gastronomie, cultura şi religie, dând Hong Kong-ului unicitatea şi rafinamentul de astăzi. Celelalte cinci procente din populaţie cuprind britanici şi cetăţeni proveniţi din Commonwealth-ul Britanic, japonezi, portughezi şi americani. Există aproximativ 57.000 de filipinezi şi 30.000 de indieni şi pachistanezi. Aproximativ 60.000 de rezidenţi din Hong Kong emigrează anual, majoritatea în America de Nord sau Australia, în cautarea unor oportunităţi economice mai bune sau de teama viitorului lor incert sub conducerea iminentă a Chinei.

Preview document

Turism internațional Hong Kong - Pagina 1
Turism internațional Hong Kong - Pagina 2
Turism internațional Hong Kong - Pagina 3
Turism internațional Hong Kong - Pagina 4
Turism internațional Hong Kong - Pagina 5
Turism internațional Hong Kong - Pagina 6
Turism internațional Hong Kong - Pagina 7
Turism internațional Hong Kong - Pagina 8
Turism internațional Hong Kong - Pagina 9
Turism internațional Hong Kong - Pagina 10
Turism internațional Hong Kong - Pagina 11
Turism internațional Hong Kong - Pagina 12
Turism internațional Hong Kong - Pagina 13
Turism internațional Hong Kong - Pagina 14
Turism internațional Hong Kong - Pagina 15
Turism internațional Hong Kong - Pagina 16
Turism internațional Hong Kong - Pagina 17
Turism internațional Hong Kong - Pagina 18
Turism internațional Hong Kong - Pagina 19
Turism internațional Hong Kong - Pagina 20
Turism internațional Hong Kong - Pagina 21
Turism internațional Hong Kong - Pagina 22
Turism internațional Hong Kong - Pagina 23
Turism internațional Hong Kong - Pagina 24
Turism internațional Hong Kong - Pagina 25
Turism internațional Hong Kong - Pagina 26
Turism internațional Hong Kong - Pagina 27
Turism internațional Hong Kong - Pagina 28
Turism internațional Hong Kong - Pagina 29
Turism internațional Hong Kong - Pagina 30
Turism internațional Hong Kong - Pagina 31
Turism internațional Hong Kong - Pagina 32
Turism internațional Hong Kong - Pagina 33
Turism internațional Hong Kong - Pagina 34
Turism internațional Hong Kong - Pagina 35
Turism internațional Hong Kong - Pagina 36
Turism internațional Hong Kong - Pagina 37
Turism internațional Hong Kong - Pagina 38
Turism internațional Hong Kong - Pagina 39

Conținut arhivă zip

  • Turism International Hong Kong.doc

Alții au mai descărcat și

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Hotelurile Hilton

Hilton Hhonors Worldwide : Razboiul loialitatii Hotelurile Hilton privesc cele mai frecvente programe ale oaspetilor ca cel mai important...

Turism Rural

1.Itroducere in TRChiar dacă o definiţie a turismului rural ar putea părea ca fiind foarte simplă – acea formă de turism practicată în spaţiile...

Te-ar putea interesa și

Studiu Privind Atitudinea Consumatorilor Față de Serviciile Turistice din România

INTRODUCERE Existenţa fiecărui individ, dar şi a societăţii în ansamblul ei, n-ar fi posibilă în afara consumului, fiecare dintre noi având...

Rolul Braziliei în Turismul Mondial de Litoral

INTRODUCERE Turismul a devenit în zilele noastre o activitate la fel de importantă precum cea desfăşurată în alte sectoare-chei din economia...

SUA

INTRODUCERE Dezvoltarea turismului atât ca modalitate de petrecere într-un mod plăcut şi instructiv a timpului liber, cât şi ca activităţi...

Politica Turistică a Statului Japonia

POLITICA TURISTICĂ A STATULUI JAPONIA Introducere Prezentarea fenomenului turistic pe plan mondial Turismul mileniului trei este marcat de...

Mediul Economic al Asiei

Dragonii Economicii al Asiei O analiză a evoluţiei economice actuale relevă fenomene deosebit de complexe, uneori chiar contradictorii. Unele...

Singapore

1. AŞEZARE GEOGRAFICĂ Republica Singapore este un stat-oraş insular şi cea mai mică ţară din Asia de Sud-Est. Este situată la sudul peninsulei...

Principalele destinații turistice ale lumii după încasările din turismul internațional

Introducere Etimologic, cuvântul "turism" provine din termenul englez "tour" (călătorie), sau "to tour", "to make a tour" (a calatori, a face o...

Tendințe în Turismul Mondial

La sfârşitul acestui secol şi mileniu industria turismului şi a călătoriilor reprezintă, pe plan mondial, cel mai dinamic sector de activitate şi,...

Ai nevoie de altceva?