Turism International Hong Kong

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere
CAP I. PREZENTAREA GENERALA A STATULUI HONG KONG
1.1. Asezare geografica
1.2. Populatia 
1.3. Scurt istoric
1.4. Cadrul natural
1.4.1. Clima
1.4.2. Relieful si hidrografia
1.5. Cadrul economic
1.5.1. Impartirea administrativ teritoriala
1.5.2. Analiza produsului intern brut
1.5.3. Analiza produsului national brut
1.5.4. Analiza ratei somajului
1.6. Cadrul turistic
1.6.1. Sosiri turisti
1.6.2.Contributia turismului la produsul intern brut al statului
1.6.3. Nivelul angajarilor 
1.6.4. Incasarile 
CAP II. ANALIZA INDICATORILOR DE COMPETITIVITATE IN TURISM AI STATULUI HONG KONG
2.1. Locul ocupat in decursul anilor 2007-2009 de indicatorii de competitivitate
CAP III. ANALIZA SI EVALUAREA PUNCTELOR FORTE SI SLABE ALE STATULUI HONG KONG
3.1. Punctele forte ale statului 
3.2. Punctele slabe ale statului 
CAP IV. STRATEGII DE CRESTERE A COMPETITIVITATII ALE STATULUI HONG KONG
Concluzie
Anexe
Bibliografie


Extras din proiect Cum descarc?

INTRODUCERE
Ca orice activitate economica, turismul prin prestarea unor servicii de calitate, are drept scop satisfacerea consumatorilor si obtinerea de profit. Astazi exista persoane care platesc sume mari pentru un sejur deosebit si de calitate, deci calitatea si satisfacerea clientilor devin o forta majora care trebuie imbunatatita si intrebuintata si intretinuta in mod continuu pentru ca aceste calitati sa poata genera avantaje mari pentru statul Hong Kong.
Dupa cum bine se stie, tendintele actuale ne arata ca in viitorul apropiat turismul se va transforma dintr-o preocupare ocazionala intr-una parmanenta, cu tendinta de a deveni o nevoie, o necesitate de a evada, resimtita din ce in ce mai mult de catre omul modern.
Astfel Hong Kong este o destinatie apta sa satisfaca diversele preferinte ale turistilor straini, si de ce nu si al celor autohtoni. Profesionalismul din industria turistica a statului Hong Kong trebuie sa inteleaga noile tendinte ale dezvoltarii turismului international, iar statul terbuie sa realizeze faptul ca exigentele tot mai mari ale clientilor ii obliga sa recurga la noi instrumente de dezvoltare. Mai mult decat atat, nu este suficient numai sa constientizeze acest lucru, ci este important ca toti cei implicati in acest domeniu sa-si puna in practica aceste idei si instrumente.
Asadar in cele ce urmeaza se va face o scurta prezentare a proiectului care sa puna in evidenta prezentarea generala a statului Hong Kong, analiza indicatorilor de competitivitate in turism, analiza si evaluarea strategiilor de dezvoltare din statul Hong Kong, si in ultima parte va fi analizata strategia de crestere a competitivitatii.
Cap. I. PREZENTAREA GENERALA A STATULUI HONG KONG
In cele ce urmeaza, in cadrul acestui capitol urmeaza sa fie prezentat statul Hong Kong si vor fi expuse elemente ca asezarea geografica, populatia, un scurt istoric, cadrul natural ce va cuprinde clima si relieful, cadrul economic unde vor fi analizati mai multi indicatori - produsul intern brut, produsul national brut si rata somajului, iar apoi va fi prezentata impartirea administrativ teritoriala a statului Hong Kong. Iar in ultima parte a capitolului, de astfel cea mai importanta va fi prezentat cadrul turistic al statului Hong Kong si vor fi analizati urmatorii indicatori: sosirile de turisti, contributia turismului la produsul intern brut al statului, nivelul angajarilor din industria turismului.
1.1. Asezarea geografica
Hong Kong-ul este un stat care are capitala la Victoria; limbile oficiale fiind engleza, catoneza si mandarina, iar moneda oficiala este dolarul Hong Kong (HK$). Este un stat foarte mic; principala insula nu are mai mult de 17 km lungime si 8 km latime, iar intreaga regiune, include o fasie de pamant proaspat recuparata din mare, are o suparafata de doar 1074km2.
Peninsula si insulele care formeaza Hong Kong-ul sunt situate la gurile fluviului Pearl River situat chiar la sud de Tropicul Racului, mai exact impartit astfel, in Insula Hong-Kong si ostroave - 80 km2, din Peninsula Kowloon - 10 km2 si de Noile Teritorii de pe continent - 980 km2. 
2.2. Populatia 
Nouazeci si cinci la suta din populatia Hong Kong-ului, dintr-un total de sapte milioane de locuitori, este reprezentata de chinezi, iar cei mai multi isi au radacinile in provincia Guangdong din apropiere. Cu toate acestea Hong Kong-ul se mentine un oras cosmopolit si a devenit astfel datorita numeroaselor grupuri de straini care s-au stabilit aici, contribuind in afaceri, gastronomie, cultura si religie, dand Hong Kong-ului unicitatea si rafinamentul de astazi. Celelalte cinci procente din populatie cuprind britanici si cetateni proveniti din Commonwealth-ul Britanic, japonezi, portughezi si americani. Exista aproximativ 57.000 de filipinezi si 30.000 de indieni si pachistanezi. Aproximativ 60.000 de rezidenti din Hong Kong emigreaza anual, majoritatea in America de Nord sau Australia, in cautarea unor oportunitati economice mai bune sau de teama viitorului lor incert sub conducerea iminenta a Chinei.


Fisiere in arhiva (1):

  • Turism International Hong Kong.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!