Turismul în Germania

Cuprins proiect Cum descarc?

Republica Federala Germana 3
CAP. I. VALORIFICAREA POTENTIALULUI TURISTIC A GERMANIEI 3
I.1. Localizarea si caracterizarea Germaniei 3
I.1.1. Scurt istoric 3
I.2. Potentialului turistic al tarii 10
I.2.6. Rezervatii naturale 18
Altmühltal 18
Naturpark Nordeifel: Lust auf Natur 19
Naturpark Saar Hunsrück: Romantische Landschaft im Herzen Europas 19
Obiective de vizitat 20
Domul 21
Römer 21
Biserica Sfântul Paul 21
Opera 21
Oraşe apropiate 24
Innoptari ale turistilor pe tipuri de destinatii1 29
Sosiri si cazari ale turistilor in unitati de cazare1 30
Capacitati de cazare 32
Galeria foto 41
Harta Oktoberfest 41
Program 41
Corturile de bere 41
Cazare 41
Souvenir-uri Oktoberfest 2008 41
CAP. 2. ORGANIZAREA UNUI PRODUS CU TEMA 42
Prezentare Agentie 48
Transport 50
Cazare 50
Vizitare targ 50
B I B L I O G R A F I E 51


Extras din proiect Cum descarc?

Republica Federala Germana
CAP. I. VALORIFICAREA POTENTIALULUI TURISTIC A GERMANIEI
I.1. Localizarea si caracterizarea Germaniei
I.1.1. Scurt istoric
Comunitatea şi limba germană au apărut cu mii de ani în urmă, însă ca stat Germania a apărut abia în 1871, când, sub conducerea cancelarului Otto von Bismarck s-a format Imperiul German, înglobînd partea de nord a Germaniei actuale - Confederaţia Germană de Nord:( dominată de Prusia), apoi Bavaria (în germană Bayern) precum şi diferite alte regiuni, excluzând însă părţile vorbitoare de germană din Austria. Acesta a fost cel de al doilea Reich german, tradus de obicei ca „imperiu”. Primul Reich — cunoscut timp de multe secole sub denumirea Sfântul Imperiu Roman de Naţiune Germană — provenea din divizarea Imperiului Franc în 843, existând sub diverse forme până în anul 1806. Cel de-al Treilea Reich (şi ultimul) a fost cel al naziştilor; el a durat doar 12 ani, din 1933 până în 1945.
În urma celui deal 2lea războiului mondial, Germania a fost împărţită în patru „zonede ocupaţie”, controlate de puterile aliate Franţa, URSS, Regatul Unit şi Statele Unite. Berlinul a fost de asemeni divizat în patru sectoare controlate de aceste puteri. Scindarea a culminat prin constituirea în 1949 pe teritoriul Germaniei a două state germane: partea de apus s-a numit Republica Federală Germania (RFG, Germania de Vest sau Bundesrepublik Deutschland), iar partea de răsărit, orientată spre URSS, s-a numit Republica Democrată Germană (RDG, DDR, Germania de Est sau de Răsărit).
Germania de vest şi-a recuperat rapid nivelul de dinaintea războiului, devenind o putere economică importantă a Europei. În 1990, după căderea comunismului în Europa, cele două state germane s-au reunificat, prin aceea că landurile fostei RDG au aderat oficial la RFG, adoptând şi constituţia RFG. Tratatul care a definit această reunificare se numeşte „Doi plus patru” (a fost încheiat de cele două state germane şi cele patru puteri care deţineau suveranitatea asupra întregii Germanii: SUA, Marea Britanie, Franţa şi URSS).
Statul unit este acum una dintre cele mai importante ţări din Uniunea Europeană şi din lume.
I.1.2. Date generale
Denumirea: Republica Federala Germana
Suprafata: 357.050 km. Patrati
` - apă: 8.279 km2 
- uscat: 348.771 km2
Populatia: 82.500.800 locuitori (2004)
Germania are o populatie numeroasa situandu-se pe locul II in Europa, dupa Rusia. Populatia nu este repartizata uniform, fiind mai numeroasa de-a lungul fluviilor si a estuarelor. Dezvolatarea rapida a industriei a avut ca rezultat migrarea poulatiei rurale la orase, astfel incat azi, 84% din total reprezinta populatia urbana. Cel mai mare oras este Berlin, capitala.
1. Berlin 3 282 000
2. Hamburg 1 700 000
3. Munchen 1 200 000
4. Koln 950 000
5. Frankfurt am Main 650 000
6. Essen 630 000
7. Dortmund 600 000
8. Stuttgart 580 000
9. Duisburg 540 000
Germanii sunt în proporţie de 93 % iar străini (turci, iugoslavi, italieni, greci, polonezi, austrieci, spanioli), 7 %.Cele mai mari concentrări de populaţii se află de-a lungul văii Rhinului şi zona înconjurătoare, în deosebi în Ruhr (car se prefigurează drept un megalopolis) unde densitatea depăşeşte 5 500 loc./km2 în jurul marilor oraşe şi în regiunile Saxono-Thuringiană. Zone mai puţin populate sunt câmpia, în nord, şi Alpii Bavariei în sud. Culte: protestantism 40 %, catolicism 35 %, 25 %: culte neprotestante, islamism, ortodoxism.
Grupuri de vârstă: 
- sub 15 ani: 14,5%
- 15 - 44 ani: 40,9%
- 45 - 64 ani: 26,0%
Dens. Medie: 228 loc./km patrat
Capitala: Berlin
Limba oficiala: germana
Religia: protestanta si catolica
Moneda:Euro (1 € = 100 centi)
Învăţămîntul: În anul 2005 Germania număra 14 833 827 elevi şi 647 250 studenţi.
Ocrotirea sănătăţii: În 2005 Germania avea 877 995 paturi spital şi 134 566 medici.


Fisiere în arhivă (1):

  • Turismul in Germania.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 6€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!