Vel Pitar

Proiect
8/10 (2 voturi)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 22 în total
Cuvinte : 4974
Mărime: 60.71KB (arhivat)
Publicat de: Caterina Cozma
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: M. Talmaciu

Extras din proiect

DATE DE IDENTIFICARE

SOCIETATEA COMERCIALA "VEL PITAR"S.A.

SEDIUL SOCIAL: RAMNICU VALCEA, Str.TIMIS,Nr.22

Telefon: 050/746001 Fax:050/746004

Nr.de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului J38/96/20.02.1991

Codul fiscal R 2537907

Societatea este condusa de:

- Consiliu de Administratie format din 5 membri, astfel:

- Gheorghe Frincu (Presedinte)

- S.C.Expres Consulting Tam S.R.L. reprezentată de Dan Trifu (Membru)

- S.C.Pro Metodic S.R.L reprezentată de Alexandru Covrig (Membru)

- Iulian Maidanuc (Membru)

- un loc este vacant

Conducerea executiva a socieăţtii:

- Comitetul de Direcţie

- Gheorghe Frîncu (Director General)

Numirea este pe termen nedeterminat.

- Alexandru Covrig (Marketing-Vânzări)

Numirea este pe termen nedeterminat.

- Dănuţ Trifu (Finante-Strategie)

Numirea este pe termen nedeterminat.

Organizaţia naţională:

- Ioan Mihailescu (Director Naţional Economic)

- Adriana Maniu (Director Naţional Productie)

- Mircea Profeanu (Director Naţional Calitate)

- Claudiu Crivineanu (Director Naţional Logistică)

- Augustin Avram (Director Naţional Investiţii)

- Dan Georgescu (Director Naţional Retaille)

- Georgian Fuduli (Director Naţional Morărit)

Societatea deţine un număr de 69.067.951 acţiuni nominative de 0,10 lei fiecare, liber transferabile pe piaţa organizată a valorilor mobiliare.

Piaţa organizată pe care se tranzacţionează valorile mobiliare ale societaţii este Bursa de Valori Bucureşti.

Societatea se declară ca plătitoare de TVA.

Obiectul de activitate al societăţii, aprobat de acţionari, îl constituie:

- producerea si comercializarea produselor de morarit;

- producerea si comercializarea produselor de panificatie;

- comercializarea en-gross si en-detaille a marfurilor;

- prestarea de servicii.

1. Scurt istoric al companiei VEL PITAR

Acest nume “ VEL PITAR” , deşi aproape uitat astăzi, era plin de semnificaţie cu sute de ani în urmă.

La sfârşitul secolului al- XIV-lea este atestat documentar dregătorul Vel Pitar, care era "pus peste pitari şi îngrijea să se găsească făină şi să se coacă în fiecare zi pâine proaspătă pentru domn, curteni şi oştire". Atribuţiile sale le completau pe cele ale jitnicerului, responsabil cu strângerea şi depozitarea grânelor, dar şi pe cele ale stolnicului, care degusta bucatele înainte de a le trimite la masa domnească. În acele vremuri , domnitorii Ţărilor Române erau înconjuraţi de boieri cu roluri importante în buna desfăşurare a activităţii Curţii Domneşti şi a oştirii, pitarul având grijă ca pâinea să fie îndestulatoare şi pe placul familiei domnitoare.

De dimineaţă până seara, pitarul aproviziona Palatul Voievodal cu pâine proaspătă, care era adusă înaintea lui Vodă pe talgere şi farfurii numai de aur şi argint, acoperită cu şervete pentru a nu se răci. Când se înfăţişa la domnie, pitarul venea îmbrăcat în haine scumpe şi se încingea cu brâu de mătase, semn al preţuririi de care se bucura.

Compania Vel Pitar preia aceste tradiţii ale pâinii bine făcute, ale satisfacerii gusturilor celor mai pretenţioase, pentru a aduce bucate alese la mesele românilor.

Clădită pe experienţă în arta morăritului şi a brutariei, compania Vel Pitar se mândreşte astăzi cu angajaţi de elită pregătiţi la nivel european şi cu sisteme eficiente şi profesionale de producţie şi distribuţie, având ca misiune satisfacerea celor mai exigente gusturi, oferind clienţilor săi din toată ţara produse de morărit şi panificaţie de calitate superioară.

Preview document

Vel Pitar - Pagina 1
Vel Pitar - Pagina 2
Vel Pitar - Pagina 3
Vel Pitar - Pagina 4
Vel Pitar - Pagina 5
Vel Pitar - Pagina 6
Vel Pitar - Pagina 7
Vel Pitar - Pagina 8
Vel Pitar - Pagina 9
Vel Pitar - Pagina 10
Vel Pitar - Pagina 11
Vel Pitar - Pagina 12
Vel Pitar - Pagina 13
Vel Pitar - Pagina 14
Vel Pitar - Pagina 15
Vel Pitar - Pagina 16
Vel Pitar - Pagina 17
Vel Pitar - Pagina 18
Vel Pitar - Pagina 19
Vel Pitar - Pagina 20
Vel Pitar - Pagina 21
Vel Pitar - Pagina 22

Conținut arhivă zip

  • Vel Pitar.doc

Alții au mai descărcat și

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Hotelurile Hilton

Hilton Hhonors Worldwide : Razboiul loialitatii Hotelurile Hilton privesc cele mai frecvente programe ale oaspetilor ca cel mai important...

Turism Rural

1.Itroducere in TRChiar dacă o definiţie a turismului rural ar putea părea ca fiind foarte simplă – acea formă de turism practicată în spaţiile...

Te-ar putea interesa și

Schimbare organizațională - studiu de caz SC Vel Pitar SA

CAPITOLUL I PREZENTAREA DE ANSAMBLU A ORGANIZAŢIEI 1 1 Prezentarea societăţii comerciale S.C Vel Pitar S.A Denumirea societăţii este Societatea...

Strategii de produs - panificație

Panificația face parte din alimentația de zi cu zi a românului, fie că se consumă franzela simpla, feliata, pâine neagra, sau specialități din...

Mixul de marketing

INTRODUCERE În condiţiile economiei contemporane, ale sporirii şi diversificării neîntrerupte a bunurilor şi serviciilor destinate satisfacerii...

Prezentarea activității SC Vel Pitar SA prin prisma compartimentului de marketing

1.1.Delimitări conceptuale: concept, apariţii, etape Mobilitatea accentuată a fenomenelor pieţei, specifică economiei moderne şi concretizată in...

Cercercetare de Marketing cu Privire la Produsele Vel Pitar

Introducere Tema aleasă pentru această cercetare este:” Atitudini, opinii și comportamente ale populației din Brașov cu privire la produsele Vel...

Analiza mixului de marketing la firma Vel Pitar

Cap. 1. ASPECTE TEORETICE PRIVIND MIXUL DE MARKETING 1.1. Conceptul de marketing Noua filosofie a abordării activității de afaceri este...

Analiza Mediului de Marketing la SC Vel Pitar SA

1. Scurtă prezentare a societății: Denumirea societății pe care noi am ales-o se numește S.C. Vel Pitar S.A. Grupul Vel Pitar este liderul pieței...

Analiza Micromediului, Macromediului, Politicilor Mixului de Marketing la SC Vel Pitar SA

Cap.1 Introducere În prezenta lucrare voi încerca să analizez micromediul, macromediul de marketing precum şi politicile mixului de marketing la...

Ai nevoie de altceva?